کد خبر ۲۸۸۳۸ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۹
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام‌نور کشور:

دانشگاه پیام‌نور در لیگ برتر تکواندو و کشتی فرنگی تیمداری می‌کند

مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور در قم پخش زنده تلویزیونی می‌شود، گفت: دانشگاه پیام‌نور در لیگ برتر تکواندو و کشتی فرنگی تیمداری می‌کند.

به گزارش قم نا ، عبدالمهدی نصیرزاده در نشست برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان پیام‌نور، اظهار داشت: المپیاد بخش پسران در قم با مراسم افتتاحیه‌ای شامل یک جشنواره بزرگ ورزشی و باشکوه از 8 شهریورماه آغاز می‌شود و بیش از 2 هزار نفر درگیر  برگزاری این مراسم می‌شوند و سعی ما این بوده که افرادی برای مسئولیت کمیته‌های ورزشی دانشگاه دعوت شوند که صاحب نفوذ در فدراسیون‌های ورزشی باشند.

وی افزود: براساس رایزنی‌ها با شبکه تلویزیونی ورزش مقرر شد این رویدادها 6 تا 7 ساعت به‌صورت زنده از شبکه ورزش پخش شود و این امر، اعتبار خاصی به برگزاری این مسابقات می‌بخشد ضمن این که مسابقات بخش دختران در همدان انجام می‌شود.

مدیرکل ترییت بدنی دانشگاه پیام‌نور گفت: المپیاد دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور سال‌های فرد برگزار می‌شود که مسابقات مقدماتی آن در سال 93 در 26 رشته دختر و پسر برگزار شده که قهرمانان و نفرات برتر آن مسابقات شامل 8 نفر برتر مسابقات انفرادی به المپیاد دانشجویی صعود می‌کنند.

نصیرزاده بیان کرد: در رشته‌های گروهی مسابقات با حضور 8 تیم برگزار می‌شود و در رشته‌های انفرادی شاهد رقابت در 8 وزن برتر هستیم و  خروجی این مسابقات اعزام به‌حداقل 2 مسابقه بین المللی است ضمن اینکه دانشگاه پیام‌نور در لیگ برتر تکواندو کشتی فرنگی نیز تیمداری می‌کند که از ظرفیت‌های دانشجویی در آن استفاده می‌شود.

وی عنوان کرد: در مسابقات جهانی یونیورسیاد دانشجویان که چندی پیش در کره جنوبی برگزار شد  10 نفر سهمیه دانشگاه پیام نور بود که اکرم خدابنده لو دانشجوی پیام نور  مرکز کرج در تکواندو در این مسابقات طلا گرفت.

مدیرکل ترییت بدنی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور یک میلیون دانشجو و 11 هزار پرسنل و عضو علمی دارد و بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور محسوب می‌شود و تربیت بدنی بخشی از ساختار دانشجویی این دانشگاه محسوب می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com