کد خبر ۲۹۱۲۵ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

برخورد اتوبوس با تریلی در قم 10 مجروح بر جای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از مجروح شدن 10 نفر بر اثر برخورد اتوبوس با تریلی در محور سلفچگان به دلیجان خبر داد.

به گزارش قم نا ، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته قم برخورد اتوبوس با تریلی در محور سلفچگان به دلیجان را از جمله این حوادث برشمرد و اظهار کرد: این حادثه ساعت 3 و 24 دقیقه بامداد در کیلومتر 25 روی داد که با مجروح شدن 10 نفر همراه بود.

وی در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: 6 نفر از مجروحان این حادثه به صورت سرپایی در محل حادثه خدمات درمانی را دریافت و چهار مجروح دیگر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به برخورد دو دستگاه پراید به عنوان دیگر حادثه این مدت اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه ساعت 19 و 31 دقیقه در جاده قدیم اصفهان بعد از نیزار مقابل کارخانه سیمان روی داد.

فراهانی ابراز کرد: حادثه مذکور با مجروح شدن پنج نفر همراه بود که تمام مجروحان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی از واژگونی یک دستگاه سمند در اتوبان قم – تهران خبر داد و اضافه کرد: این حادثه ساعت 55 دقیقه بامداد روی داد که در آن 6 نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بیان کرد: یک نفر از مجروحان این حادثه به صورت سرپایی در محل درمان و پنج نفر دیگر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی مسمومیت سه نفر را از دیگر حوادث این مدت ذکر کرد و گفت: این حادثه بر اثر استنشاق گاز مواد شوینده در یک کارگاه روی داد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com