کد خبر ۲۹۴۸۳ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
رئیس اداره آموزش مرکز آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد

آغاز ثبت‌نام سی و ششمین دوره تربیت مربی کودکان در قم

رئیس اداره آموزش مرکز آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز ثبت‌نام سی و ششمین دوره تربیت مربی کودکان خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام حسین حقیقت با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره تربیت مربی کودکان اظهار کرد: این دوره‌ها بر اساس نیازهای مختلف استان‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در استان قم این دوره برای سی و ششمین بار برگزار می‌شود، این دوره‌ها یک ساله است و از مهر ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

رئیس اداره آموزش مرکز آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هر روز با عناوین مختلف در دو کلاس برگزار می‌شود، گفت: طلاب برادر باید دارای پایه هفت و طلاب خواهر باید دارای سطح دو باشند.

حجت‌الاسلام حقیقت تصریح کرد: کلاس‌ها با عناوینی مانند اردوداری، روانشناسی کودک، کلاس‌داری، طراحی و نقاشی، مبانی تعلیم و تربیت، روش بیان احکام و مهدویت، مسابقات فرهنگی، آموزش مداحی، سرود و آوا، سواد رسانه و ادبیات کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان دوره آزمون کتبی و عملی برگزار می‌شود، گفت: در آزمون عملی افراد به صورت آزمایشی با همکاری آموزش و پرورش به مدارس رفته و دوره عملی خود را می‌گذرانند.

رئیس اداره آموزش مرکز آموزش کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این دوره‌ها آشنایی و ترویج مفاهیم دینی در قالب‌ها و روش‌های مختلف به کودکان و نوجوانان است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۱

علیرضا عبادی کیا

پاسخ