کد خبر ۳۰۷۱۷ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۶
استاندار قم:

اشتغال باید دغدغه ملی باشد/تشکیل جلسات منظم کارگروه‌های اشتغال

سید مهدی صادقی ، استاندار قم با بیان اینکه اشتغال باید دغدغه ملی باشد گفت: همه ارگان‌های مسئول باید مسئله اشتغال را با صرف نظر از وظیفه ذاتی و سازمانی به چشم یک دغدغه ملی نگاه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مهدی صادقی امشب در جلسه کارگروه‌ اشتغال این استان که در تالار امام جواد استانداری برگزار شد، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم هر مسئول در هر رده‌ای اشتغال است.

وی با اشاره به لزوم تقویت کارگروه‌های اشتغال گفت: با توجه به شرایط خاص کشور تقویت کارگروه‌های اشتغال می‌تواند وضعیت این مسئله را در استان بهبود بخشد.

استاندار قم افزود: بخش اعظمی از مسئله اشتغال به ویژه مشاغل عمومی توسط بانک‌ها قابل بهبودی است و بانک‌ها می‌توانند کمک‌های قابل توجهی در این زمینه ارائه دهند.

صادقی با ابراز ناراحتی از عدم توجه بانک‌ها به صنایع کوچک گفت: متاسفانه بانک‌ها بیشتر ترجیح می‌دهند تسهیلات را به صنایع بزرگ اختصاص دهند چون ضمانت بازگشت بیشتری دارند اما کمک به صنایع کوچک و خرده پا می‌تواند تاثیر خوبی در بهبود وضعیت اشتغال کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: این موضوع یک مسئله فراگیر است و بانک‌ها باید همت مضاعفی را در این زمینه داشته باشند.

استاندار قم با بیان اینکه اشتغال باید دغدغه ملی باشد، تبیین کرد: همه ارگان‌های مسئول باید مسئله اشتغال را با صرف نظر از وظیفه ذاتی و سازمانی به چشم یک دغدغه ملی نگاه کنند و تشکیل منظم جلسات کارگروه‌ اشتغال از مسائل مورد تأکید است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com