کد خبر ۳۱۸۳۳ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
همزمان با آغاز ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید:

ستاد استقبال بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم فعال شد

مسئول ستاد استقبال بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم از برپایی غرفه بسیج دانشجویی و اجرای برنامه‌های مختلف متناسب با نودانشجویان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، امیرحسین محمدی، مسئول ستاد استقبال بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم گفت :

هدف ما از برگزاری برنامه ستاد استقبال بسیج دانشجویی از دانشجویان ورودی جدید، شناساندن فضای دانشجویی، ظرفیت های این فضا، نقش دانشجو در این فضا و تاثیر او در جامعه و اهداف انقلاب می باشد.

 

وی افزود: از جمله نقش های دانشجو که از هدایت راهبردی رهبر انقلاب روشن می شود، مواردی از قبیل، داشتن معنویت، آرمان گرایی، داشتن امید، داشتن تحلیل سیاسی و  موضع، نقاد بودن، مطالبه گری، تبیین اقتصاد مقاومتی، فتح قله های علمی و غیره می باشد.

 

مسئول ستاد استقبال بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی قم گفت: اصولا در القای مفهوم، برخورد اول خیلی مهم است؛ بنابراین ما تشکل های اسلامی که به مدال حزب اللهی بودن مزینیم، باید توجه ویژه بر این امر داشته باشیم و در فضایی که ممکن است مسموم شود هوشیار باشیم و آن را واکسینه کنیم و از ابتدا فضا را کنترل کنیم. همچنین در ارائه محتوا باید دقت خوبی را به خرج داد و دیگر این که در این کارها باید ایده های کم هزینه و اثرگذار را یافت و تا آخر سال تحصیلی به کمک خدا باید برای جذب کار کرد.

 

محمدی خاطرنشان کرد: ما مانند سایر ستادهای بسیج دانشجویی کشور، با دو غرفه مجزای برادران و خواهران با انجام اموری از جمله ایجاد فضای مناسب برای غرفه با بنر و پوستر، حضور نیروهای ستاد - که سعی شده است در هر روز افراد هم رشته با ورودی های جدید آن روز حضور یابند، پخش محتوای مطلوب صوتی و تصویری، توزیع بسته فرهنگی (شامل نشریه مختصر و جذاب، کتاب سلوک دانشجویی و خودکار)، ارتباط گیری با دانشجویان ورودی جدید، راهنمایی و پاسخ به سوالات آنها و خانواده هایشان برای ثبت نام و مراحل آن، در مورد دانشگاه، فعالیت های بسیج، فضای دانشجویی، رشته آن ها، مسیرهای عبور و مرور داخل شهر، ثبت اسامی دانشجویان و شماره های آنها سعی شده است که فضای مناسب و درخور شانی را برای نو دانشجویان این دانشگاه فراهم آوریم.

 منبع : دانشجو

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com