کد خبر ۳۲۴۸۹ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۱
تولیت آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(س):

بسیجیان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر حضور جدی داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در همایش منادیان معروف در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء قم بر ضرورت حضور موثر و گسترده اقشار مختلف بسیجیان در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد سعیدی» سه شنبه شب در همایش منادیان معروف در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء قم افزود: نیروهای مومن و متعهد بسیجی بهترین و ارزشمندترین نیروها در جهت سالم سازی فضای جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان باید با حضور موثر در عرصه امر به معروف و نهی از منکر، با صبر و حوصله و پذیرش برخی ناملایمات بوجود آمده این دو فریضه الهی را در جامعه احیا کرده و آن را در میان مردم گسترش دهند.

امام جمعه موقت قم با بیان اینکه اسلام همه مسلمانان را به حضور متعهدانه در اجتماع توصیه کرده است، اظهار داشت: ایجاد جامعه ایمانی و رو به خدا از اهداف نظام اسلامی و مهمترین رسالت انبیای الهی است تا در این جامعه مردم از هرگونه ظلم و جهل نجات پیدا کنند.

وی با بیان اینکه توطئه ها و دسیسه های دشمنان ما را بیش از پیش برای تحمل سختی ها و رسیدن به پیشرفت و تعالی آبدیده می کند، خاطرنشان کرد: امروز هنگامی که برخی خودی ها را در جبهه دشمنان می بینیم بسیار متاثر می شویم، اما به عنوان نهی از منکر در برابر آنها خواهیم ایستاد و عقب نشینی نمی کنیم.

همایش منادیان معروف با حضور جمعی از ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاههای بسیج، هیات امنای مساجد و تشکل های مردمی و آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم در سالن همایش های مدرسه علمیه دارالشفاء قم برگزار شد.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com