کد خبر ۳۳۶۶۲ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
دبیر هیئت فوتبال قم خبر داد:

انتخاب رئیس هیئت فوتبال قم در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال

دبیر هیئت فوتبال استان قم از انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان قم در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، علی احمدی اظهار داشت: با برگزاری نشست انتخاباتی مجمع سازمان لیگ فوتسال کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم به عنوان یکی از اعضای جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ حرفه‌ای فوتسال باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال به دنبال تفکیک برنامه‌های مسابقاتی و سازمانی فوتسال و فوتبال و استقلال برگزاری مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال از سازمان لیگ و توسعه فعالیت‌های کمیته فوتسال است و بر همین اساس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتسال تشکیل شده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: نشست انتخاباتی عضویت در مجمع سازمان لیگ فوتسال با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال، آرش جابری دبیر این کمیته و نیز تعدادی از روسای باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال و نمایندگان هیئت‌های فوتبال استانی در این نشست حضور داشتند.

احمدی بیان داشت: کریم بهرامی رئیس هیئت فوتبال استان قم به همراه غلامرضا بهروان، محمدرضا غفاری، جواد ششگلانی، غلامعلی هنرپیشه، محمدمهدی برادران و عبدالمجید دبیده نامزدهای عضویت در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال بودند.

وی عنوان کرد: بهرامی با کسب اکثریت آرا در‌‌ همان دور نخست به همراه غلامرضا بهروان و عبدالمجید دبیده عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ شد و در دور دوم نیز محمدرضا غفاری به عضویت این گروه درآمد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: مجمع سازمان لیگ فوتسال متشکل از ۱۵ نفر است که ۶ نماینده از باشگاه‌های لیگ برتری، ۲ نماینده از باشگاه‌های دسته اولی و ۴ نفر از روسای هیئت فوتبال استان‌ها به همراه مسئولان کمیته فوتسال در این هیئت رئیسه حضور دارند.

احمدی افزود: حضور رئیس هیئت فوتبال استان قم در این هیئت رئیسه بر اعتبار فوتسال قم در عرصه ملی می‌افزاید و فضا را برای رشد هر چه بیشتر فوتسال قم مهیا می‌کند.

 

منبع: مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com