کد خبر ۳۵۲۳۸ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۶

آیت الله مکارم: رشد فکری و سلامت روح نظام درس انتخابات هفتم اسفند ماه بود

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه مردم ایران با حضور خود مانع دشمن برای ایجاد خلل در انتخابات شدند، گفت: رشد فکری و سلامت روح نظام درس انتخابات هفتم اسفند ماه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در این انتخابات جای تقدیر دارد و خداوند متعال را شاکر هستیم که این انتخابات هم همانند سابق بدون عوارض و مشکلات به پایان رسید.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال این است که در انتخابات ایران خلل ایجاد کند، افزود: همواره ملت ایران پاسخ قاطع به دشمن داده است و در هفتم اسفندماه هم با حضور پرشور خود نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

استاد سطح عالی حوزه خاطرنشان کرد: رشد عقلانی و تعهد مردم ایران به نظام و انقلاب سبب شد که باز هم پاسخ دندان شکنی به دشمن دهند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه آرامش این انتخابات بسیار چشمگیر بود، افزود: مردم در عین آرامش کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کردند که این امر و برگزاری بدون مشکل و حادثه انتخابات در کنار حضور پرشور مردم بسیار مثبت بود که در این انتخابات مشاهده شد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه رشد فکری و سلامت روح نظام در این انتخابات به عینه دیده شد، عنوان کرد: استقلال در برگزاری انتخابات یکی از درس‌هایی بود که از ایران دیروز مخابره شد و از همه ملت ایران برای ایجاد چنین حماسه و شوری قدردانی می‌کنیم.

 

منبع: تسنيم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com