کد خبر ۳۵۳۹۴ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۴
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

پیکر شهدای گمنام در قم تشییع می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تشییع پیکر شهدای گمنام در قم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، احمد حسینی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان قم با اشاره به جلسه ستاد تشییع شهدای گمنام اظهار کرد: جلسات اجرایی و هماهنگی برگزار شد و مراسم تشییع 111 شهید گمنام در 17 استان سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: استان قم میزبان پنج شهید به طور قطعی است و در صورت توفیق بیشتر این استان تشییع هفت شهید گمنام را میزبانی می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به مکان تشییع شهدای گمنام گفت: دو شهید در مرکز صدا و سیما، دو شهید در شهر کهک، یک شهید در ستاد لشکر عملیاتی علی بن ابیطالب و دو شهید در شهر جعفریه به خاک سپرده می‌شوند.

وی عنوان کرد: امیدواریم مراسم تشییع شهدای گمنام به صورت باشکوه با همکاری مسئولان برگزار شود تا دین خود را به آنها ادا کنیم.

حسینی با اشاره به برنامه‌های تشییع پیکرهای شهدای گمنام گفت: برنامه وداع با پیکر این شهیدان پیش از مراسم رسمی برگزار می‌شود و تشییع متمرکز هفت شهید از حرم حضرت معصومه(س) به سمت صدا و سیما در روز 23 اسفند مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) انجام خواهد شد.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com