کد خبر ۳۵۷۶۰ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۸

پیام نوروزی استاندار قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم استاندار قم با صدور پیامی حلول سال 1395 شمسی را تبریک گفت ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يا مقلب القلوب و الابصار/ يا مدبر اليل و النهار

يا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الي احسن الحال

حلول سال نو، بهار سبز طبيعت و تقارن زيباي آن با ايام سرور و شادي ولادت باسعادت كوثر خاتم و بانوي دو سرا "حضرت زهرا مرضيه"(سلام الله عليها) را به عموم هموطنان عزيز و هم استاني هاي ارجمند تبريك و شادباش مي گويم.

"سال 94"سالي سرشار از توفيقات بزرگ و كاميابي هاي شيرين براي ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف بود. در عرصه جهاني به سرانجام رسيدن مذاكرات هسته اي و اجرايي شدن برجام، پيروزي بزرگي بود كه در پرتو سال ها ايستادگي و مجاهدت خاموش ملت، زعامت خردمندانه رهبر معظم انقلاب و تلاش ستودني و هوشمندانه دولت و تيم امين دلسوز مذاكره كننده به دست آمد و فرصت هاي كم نظيري را براي توسعه و پيشرفت كشور به ارمغان آورد و در واپسين روزهاي سال گذشته، حضور حماسي و پرشور و نشاط ملت سرافراز ايران در انتخابات پنجمين دوره خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، برگ زريني بود كه موجب گشت تا ملت شريف ايران يكبار ديگر سربلندانه و سرافرازانه از آزمون همدلي و همزباني بيرون آمده و فرصت دوباره اي را براي تقويت پايه هاي مردم سالاري ديني نظام مهيا نمايند.

همگام با پيشرفت هاي ملي، استان قم نيز در سال گذشته عزم خود را براي رسيدن به توسعه و پيشرفت همه جانبه، جزم كرده و برنامه هاي مختلف عمران و آباداني اين خطه با شتاب و سرعت مناسبي دنبال گرديد. مجموعه مديريتي استان سال گذشته خدمت صادقانه به قم و گره گشايي از مشكلات زوار و مجاورين حرم مطهر كريمه اهل بيت سلام الله عليها را سرلوحه كار خود قرار داده و در اين مسير به فضل خدا، به توفيقات ارزنده اي دست يافت. از افتتاح صدها پروژه مختلف صنعتي، كشاورزي، گردشگري و خدماتي تا پيگيري منجر به نتيجه و سرعت بخشي به روند اجراي طرح ها و پروژه هاي نيمه تمام استان از جمله اقدامات كليدي بود كه سال 94 در سايه توجه ويژه دولت و همدلي و همراهي بخش هاي اجرايي و مسئولان استان انجام گرفت و زمينه را براي تأمين زيرساخت ها براي شتاب توسعه و پيشرفت استان قم فراهم كرد.

روند پيشرفت و بهره مندي مفيد و مؤثر از همه ظرفيت ها براي سرعت بخشي به توسعه همه جانبه قم به ويژه علما و مراجع معظم تقليد، نمايندگان محترم مردم شريف قم در مجلس شوراي اسلامي و عموم نخبگان، دانشگاهيان، رسانه ها و همه صاحب نظران انديشمند در حوزه هاي مختلف، هدف بزرگي است كه سال آينده، با ياري حق و با تمام وجود، براي تحقق آن برنامه ريزي و تلاش خواهد شد.

فرصت را مغتنم دانسته و با اداي احترام به ساحت قدسي ائمه اطهار (ع) و درود و سلام به ارواح مطهر شهداي گلگون كفن ايران اسلامي و امام شهداء، فرارسيدن سال نو و عيد نوروز را به محضر علماء و مراجع معزز، روحانيت بزرگوار، خانواده مكرم شهدا و ايثارگران، خدمتگزاران محترم مردم در دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي نظامي و انتظامي استان بويژه شما مردم شريف و انقلابي استان قم و همه زوار و مهمانان نوروزي تبريك و تهنيت عرض نموده، اميدوارم در پرتو عنايت ايزدمنان و توجهات حضرت بقيه الله االاعظم (عج)، سال 95، سالي پرخير و بركت تؤام با عزت و اقتدار روزافزون براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف استان قم باشد.

سيد مهدي صادقي

استاندار قم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com