کد خبر ۳۸۵۸۹ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴
معاون اداره کل ورزش استان خبر داد

تجلیل از کارکنان برتر استان قم در حوزه ورزش

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: از کارکنان برتر استان در حوزه ورزش تجلیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،روح‌الله رمضانی در جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی استان قم که در تالار امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی اظهار کرد: برنامه‌ریزی خوبی شده تا دستگاه‌ها و هیأت‌‌های ورزشی استان برای نکوداشت این هفته برنامه‌ها و مسابقاتی را برگزار کنند.

وی ادامه داد: ما در اداره ورزش و جوانان که در خصوص ورزش همگانی مسؤولیت داریم، تلاش کردیم که برای 12 هزار کارمند استان مسابقات مختلفی را برگزار کنیم و از این مسابقات استقبال خوبی صورت گرفت، همچنین از کارکنان برتر استان در حوزه ورزش هم تجلیل خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: بر اساس مصوبات شورای هماهنگی ورزش همگانی، پایگاه‌های ورزش صبحگاهی با قوت کار خودشان را از سر گرفتند و شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی در این خصوص با ما همکاری بسیار خوبی را داشتند، تعامل و همکاری بین دستگاه‌ها باعث موفقیت ما در خصوص افزایش پایگاه‌های ورزش صبحگاهی در سطح استان شد.

رمضانی با اشاره به‌ضرورت کاهش استفاده از خودروها در سطح استان قم اظهار کرد: ما طرحی را در قالب سه‌شنبه‌های بدون خودرو آماده کردیم تا با این طرح مردم، مدیران و کارکنان را تشویق کنیم که حداقل در یک روز از هفته از خودرو شخصی استفاده نکنند و با وسایل دیگر همچون دوچرخه به سر کار بروند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پس از وقفه‌ای، دوباره مسابقات قهرمانی کارکنان دولت در شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است، البته طی سال‌های اخیر مسابقات ورزشی کارکنان دولت به‌صورت غیررسمی در سطح استان برگزار می‌شد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com