کد خبر ۳۸۶۶۹ انتشار : ۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
با حضور جمعی از اساتید بسیجی حوزه انجام شد

تقدیر بسیج مدرسه معصومیه از آیت‌الله اعرافی

بسیج مدرسه علمیه معصومیه طی مراسمی با حضور جمعی از اساتید و طلاب بسیجی از آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،آیین افتتاح فعالیت‌های سالانه بسیج مدرسه معصومیه امشب با حضور جمعی از طلاب و اساتید بسیجی در سالن همایش‌های این مدرسه علمیه برگزار و در حاشیه این مراسم از عملکرد آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم مسؤول بسیج مدرسه معصومیه به برخی از فعالیت‌های انجام شده توسط طلاب بسیجی این مدرسه اشاره و خاطرنشان کرد: تشکیل حلقه‌های معرفت و گروه‌های مطالعاتی با محوریت بصیرت سیاسی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام سید احمد کشفی از شاخصه‌های طلاب انقلابی و کارآمد در کلام امام خمینی(ره) و رهبری یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم با فعالیت‌های بسیج مدرسه معصومیه بتوانیم طلاب را به سمت این شاخصه‌ها هدایت کنیم.

همچنین مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور طی سخنانی با اشاره به اینکه رسیدن به قله‌های علمی مورد نیاز حوزه انقلابی نیازمند تلاش و کوشش است، اظهار کرد: خداوند در سوره عادیات به حیوان انسان مجاهد سوگند یاد می‌کند چراکه نور هر انسان مومن به هر مکان و مخلوقی بتابد آن مکان و مخلوق را مقدس می‌کند.

آیت‌الله علیرضا اعرافی با تاکید بر اینکه مادیات دنیایی انسان را از جهاد باز می‌دارد، اضافه کرد: جهادهای کوچک برای پیروزی انسان‌ها در جهادهای بزرگ است به همین علت هر فرد باید در حرکت خود رسیدن به افق‌های بلند که در جهادهای بزرگ تعریف شده را مورد هدف قرار دهد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com