کد خبر ۳۸۷۷۲ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۱
حجت‌الاسلام بیگدلی:

اظهار نظر برخی از هنرپیشه‌ها در مورد نصیحت خلاف مبانی دینی است

استاد برجسته حوزه گفت: اینکه برخی از هنرپیشه‌ها در مصاحبه‌های تلویزیونی خود می‌گویند تاکنون به فردی نصیحت نکرده و با این امر موافق نیستند خلاف آیات و روایات دینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ،حجت‌الاسلام والمسملین زین‌العابدین بیگدلی  در همایش تجلیل از فعالان ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) در روایات بسیاری به احیای امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرده‌اند، اظهار کرد: اجرای این فریضه دینی یکی از پیام قیام امام حسین(ع) است که باید به صورت ویژه مورد توجه عاشقان آن حضرت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر بدون مشارکت اقشار مختلف جامعه اسلامی امکان‌پذیر نیست، اضافه کرد: اینکه برخی از هنرپیشه‌ها در مصاحبه‌های تلویزیونی خود می‌گویند تاکنون به فردی نصیحت نکرده و با این امر موافق نیستند خلاف آیات و روایات دینی است.

این سخنران برجسته کشوری فراموشی آموزه‌های دینی را از آسیب‌های ترک امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و گفت:‌ هر فردی در هر بخشی از نظام اسلامی که فعالیت می‌کند در راستای ترویج این فریضه دینی رسالت مشخصی را بر عهده دارد که نباید نسبت به آن غافل شود.

وی از تلاش دشمن برای افزایش ناهنجاری‌های فرهنگی در جامعه یاد کرد و افزود: اجرای این فریضه دینی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی تاثیر بسیاری دارد چرا که از قبح‌شکنی‌های دشمن جلوگیری می‌کند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com