کد خبر ۳۹۰۶۴ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸
با کسب 12 رای اعضای مجمع

مجتبایی در ریاست هیأت ورزش‌های سه‌گانه قم ابقاء شد

کاظم مجتبایی بار دیگر با اعتماد اعضای مجمع انتخابات ورزش‌های سه‌گانه قم در مسؤولیت خود ابقاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،با پایان چهارمین سال ریاست کاظم مجتبایی در هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم، امروز با حضور مسوولان فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه و اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برگزار شد.

این در حالی است که کمتر از دو ماه قبل، بر اساس تبصره دو ماده 7 آیین‌نامه هیات‌های ورزشی ثبت نام از متقاضیان احراز پست ریاست این هیأت ورزشی انجام شد و بر همین اساس علاقمندان واجد شرایط تا روز سوم آذر‌ماه به ‌منظور ثبت‌نام و ارائه مدارک خود برای کاندیداتوری به دفتر امور مجامع هیأت‌های ورزشی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم فرست داشتند اما در این مدت زمان تنها یک نفر برای پست ریاست این هیأت ثبت‌نام کرد و آن کسی نبود جز کاظم مجتبایی رئیس پیشین این هیأت ورزشی که بار دیگر کاندیدا شد و برای این مسؤولیت انتخاب شد.

مجتبایی چهار سال قبل در دی‌ماه سال 1391 برای نخستین‌بار کاندیدای ریاست هیأت سه‌گانه قم شد و مجمع انتخابات این هیأت ورزشی با اعتماد اعضای مجمع برای چهار سال ریاست این هیأت انتخاب شد، اتفاقی که یک بار دیگر در بیست و نهمین روز دی ماه سال 1395 رخ داد.

امروز دوشنبه 29 دی ماه به ‌منظور تعیین رئیس جدید این هیأت وزشی، مجمع انتخابات با حضور محمدعلی صبور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشورمان و همچنین حسن عابدی مدیر‌کل ورزش و جوانان استان قم تشکیل شد و اعضاء یک بار دیگر مجتبایی را برای این مسؤولیت انختاب کردند.

هیأت سه‌گانه یکی از 43 هیأت ورزشی استان قم است، هیاتی که متشکل از سه رشته ورزشی جذاب و تماشایی ورزشکاران و علاقه‌مندان زیادی را جذب خود کرده و در سال‌های کوتاه فعالیت خود در قم، در بین ورزش‌های موفق و افتخارآفرین نیز قرار داشته است.

ورزشکاران این رشته ورزشی که در سطح بین‌المللی به تری‌اتلون معروف است در سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند در حالی که مراحل مسابقه این رشته شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دو و میدانی می‌شود و مسافت هر یک از این مراحل با توجه به نوع مسابقه تغییر‌پذیر است.

در مجمع انتخاب هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم که با حضور 13 نفر از واجدین شرایط رای برگزار شد، کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی قم با کسب 12 رای اعضای مجمع، برای مدت چهار سال دیگر به‌عنوان رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم برگزیده شد.

سه‌گانه از 16 سال قبل در هر دو بخش مردان و بانوان وارد برنامه مسابقات المپیک شده‌ و در ایران نیز از سال 1380، با عنوان کمیته ورزش سه‌گانه و به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از فدراسیون دو و میدانی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1382 با عنوان انجمن ورزش سه‌گانه کشور به کنفدراسیون سه‌گانه آسیا معرفی شد.

با تعیین سرپرست فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در سال 1385 و طراحی اساسنامه آن، در خرداد 1386 فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه به‌عنوان بیست و یکمین عضو کنفدراسیون ورزش سه‌گانه آسیا انتخاب شد و از آن سال به بعد هیأت‌های سه‌گانه در استان‌های سراسر کشور نیز راه‌اندازی شد و یکی از نخستین‌ استان‌هایی که این هیأت را فعال کرد، قم بود که تا‌کنون سه رئیس هیأت را در راس این هیأت ورزشی تجربه کرد و اکنون سردار کاظم مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم دومین دوره ریاست این هیأت را تا سال 1399 بر عهده خواهد داشت.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com