کد خبر ۳۹۷۵۰ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵
اصغر نقی‌زاده در قم:

برخی پیام‌های نادرست فرهنگی را به مردم تحمیل می‌کنند

یکی از بازیگران برجسته سینما از ترویج ناهنجاری‌های فرهنگی در برخی از فیلم‌های داخلی گلایه کرد و گفت: برخی در داخل هم در زمین دشمن بازی می‌کنند و پیام‌های نادرست فرهنگی را در آثار خود به مردم تحمیل می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،اصغر نقی‌زاده در دومین یادواره شهدای دانشجو و روحانی مدافع حرم استان قم که در دانشگاه مفید قم برگزار شد، از گسترش تهاجم‌های دشمن در جنگ نرم یاد کرد و افزود: در شرایط کنونی دشمن به دنبال تخریب افکار و عقاید مردم است و در این مسیر همه داشته‌های خود را به میدان آورده است.

وی از ترویج ناهنجاری‌های فرهنگی در برخی از فیلم‌های داخلی گلایه و اضافه کرد: برخی در داخل هم در زمین دشمن بازی می‌کنند و پیام‌های نادرست فرهنگی را در آثار خود به مردم تحمیل می‌کنند.

این بازیگر برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه توانسته به جایگاه مطلوبی برسد، مطرح کرد: دشمن ولایت فقیه را هدف گرفته و به دنبال این است که جایگاه این ارزش را در میان مردم ایران تضعیف کند به همین دلیل همگان باید نسبت به این تهدید هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جنایات رژیم بعثی در هشت سال دفاع مقدس بسیار بی‌رحمانه بوده است، اضافه کرد: بمباران شیمیایی یکی از دردناک‌ترین شیوه‌های حمله دشمن به رزمندگان دفاع مقدس بوده است، تشریح وضعیت جسمانی افراد آسیب دیده در این حملات قابل توصیف نیست.

نقی‌زاده خاطرنشان کرد: جنایات رژیم بعثی در شرایط کنونی در سوریه به خوبی قابل مشاهده است چرا که کشورهای مختلف پول‌های نفتی را برای خرید تجهیزات گروه‌های تکفیری خرج می‌کنند، این افراد بعد از پیامبر اسلام(ص) دشمن اهل بیت(ع) و یاران ایشان بوده‌اند.

وی ایمان و تقوا را عوامل اصلی پیروزی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در شرایط تحریم رزمندگان برای تامین غذای مورد نیاز هم مشکل داشتند اما امام خمینی(ره) فرهنگ نوکری امام حسین(ع) را در جبهه‌ها زنده کردند به همین علت جوانان با زمزمه روضه حضرت علی اکبر(ع) جان خود را در جبهه مقدم جنگ فدا می‌کردند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه اسلام با خون شهدا حفظ شده است، اظهار کرد: اکنون به دنبال گرفتن دین مردم هستند و گروه‌های مختلف تکفیری را با هدف تضعیف دین تشکیل داده‌اند تا ارزش‌های خودشان را جایگزین کنند.

وی با بیان اینکه القاء ناامیدی به مردم توسط دشمن به صورت مستمر در جنگ نرم دنبال می‌شود، عنوان کرد: برخی در داخل به صورت آگاهانه یا غیرآگاهانه اهداف دشمن را دنبال می‌کنند در حالی که ملت ارزش نوکری امام حسین(ع) را حفظ کرده و در این مسیر به اهداف مورد نظر خود می‌رسد.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com