کد خبر ۴۵۴۲۷ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
شراره رخام در قم:

قم بهشت فیلم‌سازی جناحی و پلیسی است/ استعدادهای خوبی در زمینه فیلم‌سازی در قم وجود دارد

بازیگر سینمای ایران گفت: قم را می‌توان به‌جرأت بهشت فیلم‌سازی جناحی و پلیسی دانست و بنده بعد از حضور در قم حسرت خوردم که چرا قبلاً نتوانستم از امکانات قم در ساخت فیلم‌ها استفاده کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، شراره رخام پیش از ظهر امروز در نشست خبری، با اشاره به اهمیت نشان دادن فعالیت پلیس اظهار داشت: ما در چند سال گذشته تنها در هفته پلیس و یا به‌صورت بسیار محدود شاهد پخش فیلم‌های پلیسی بوده‌ایم که به نظرم با توجه به حجم بالای فعالیت‌های پلیس می‌طلبد که تعداد این فیلم بسیار زیادتر شود.

وی با قدردانی از نیروی انتظامی استان قم در همکاری برای ساخت فیلم میگرن افزود: تمام عوامل این فیلم از همکاری بسیار خوب پلیس قم و واگذاری این‌همه امکانات بدون هیچ دریغی تشکر ویژه دارند.

بازیگر سینمای ایران با انتقاد از کم‌بودن فیلم‌های پلیسی در کشور خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت‌های فعالیت این قشر زحمتکش و گستره خدمات آنان می‌طلبد که ماهی دو اثر در زمینه پلیس ساخته شود.

وی بابیان اینکه امنیت مردم به‌واسطه فعالیت 24 ساعته پلیس ایجادشده است، گفت: با همکاری مستمر نیروی انتظامی می‌توان پرونده‌هایی که قابلیت ساخت برای آگاه‌سازی جامعه و نشان دادن زحمات پلیس بوده را با یک بودجه فرهنگی در قالب فیلم به مردم نشان داد.

بازیگر سینمای ایران با اشاره به وجود امکانات زیاد فیلم‌سازی در استان قم ابراز کرد: بنده 9 سال است که مشغول تهیه‌کنندگی آثار سینمایی و تلویزیونی هستم ولی وجود این‌همه امکانات و همکاری در قم برای بنده سورپرایز بود و این تنوع، همکاری و امکانات می‌تواند فتح بابی برای ساخت فیلم‌های درجه‌یک در قم شود.

رخام با تأکید بر اینکه ساخت فیلم میگرن دومین اثر خود در زمینه تهیه‌کنندگی در ژانر پلیسی است، عنوان کرد: قم را می‌توان به‌جرأت بهشت فیلم‌سازی جناحی و پلیسی دانست و بنده بعد از حضور در قم حسرت خوردم که چرا قبلاً نتوانستم از امکانات قم در ساخت فیلم‌ها استفاده کنم.

وی بابیان اینکه استعدادهای خوبی در استان قم در زمینه فیلم‌سازی وجود دارد، ادامه داد: زمانی که فیلمی با امکانات مجموعه و استانی ساخته می‌شود، عدم استفاده از نیروهای بومی ظلم است و الحمدلله در استان قم استعدادهای زیادی در بخش‌های مختلف فیلم‌سازی وجود دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com