کد خبر ۴۸۱۹۱ انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۸

چهار طرح ورزشی در قم به بهره برداری رسید

قم ـ ایرنا ـ در آخرین روز از هفته تربیت بدنی و با حضور محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان، 4 طرح ورزشی در قم به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عصر سه شنبه در گردهمایی مسئولان هیات های ورزشی استان قم با اشاره به بهره برداری از این طرح های ورزشی گفت: در سال های گذشته اقدام های خوبی در جهت تامین امکانات و زیرساخت های ورزشی در قم به انجام رسیده است.
حسن عابدی افزود: یکی از مهمترین طرح هایی که امروز پس از یک وقفه طولانی به دلیل کمبود منابع مالی به بهره برداری رسیده است، سالن ورزش پهلوانی و زورخانه ای «پوریای ولی» است که می تواند پاسخگوی نیازهای قم به سالن های ورزش زورخانه ای باشد.
وی با اشاره به افتتاح زمین ورزشی ساحلی در پردیسان در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 600 میلیون ریال اعتبار، خاطرنشان کرد: سالن ورزشی صبا نیز که به صورت نیمه کاره رها شده بود، با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار چهار هزار و 600 میلیون ریال تکمیل شده و در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان تصریح کرد: یکی دیگر از طرح های به بهره برداری رسیده، زمین چمن مصنوعی در روستای خورآباد از توابع بخش کهک قم است که با اعتباری بالغ بر یک هزار و 950 میلیون ریال احداث شده است.
در این مراسم همچنین از مسئولان سابق هیات های ورزشی استان قم و همچنین خیرین عرصه ورزش استان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
26مهر تا دوم آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com