کد خبر ۴۸۷۹۶ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۳

محمدرضا عباسی سرمربی تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم شد

قم- ایرنا- محمد رضا عباسی از مربیان جوان قمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور انتخاب شد.

وی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: از ابتدا به عنوان کادر فنی در کنار تیم کیمیا فرآیند قم بوده و بعد از استعفای جهانبخش جعفری سرمربی تیم، اکنون به عنوان سرمربی فعالیت دارم.
وی با اشاره به آخرین وضعیت تیم گفت: برای بازی روز دوشنبه هفته جاری مقابل گیتی پسند اصفهان با هفت بازیکن مصدوم و محروم مواجه هستیم و تنها با 12 بازیکن به اصفهان می رویم.
عباسی با اشاره به وضعیت مالی تیم گفت: همه تیم های لیگ دسته دوم با مشکلات مالی مواجه هستند و توقع این که مشکلات یکباره برطرف شود وجود ندارد، ولی آینده درخشانی در انتظار تیم قم می باشد.
وی با بیان این که هنوز کار انتقال تیم از طریق کمیسیون ماده 5، از تهران به قم صورت نگرفته است، یادآورشد: منتقل نشدن تیم، دلیلی بر تلاش نکردن ما نیست، بلکه باید برای موفقیت تیم دست به دست هم دهیم.
وی گفت: تمرینات تیم در شهر مقدس قم و بازی های رسمی تا زمان انتقال تیم، در تهران برگزار می شود.
جهانبخش جعفری سرمربی تیم فوتبال کیمیا فرآیند قم روز گذشته از سرمربی گری این تیم استعفا داد.
امتیاز تیم دسته دومی کیمیا فرآیند تهران برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در سال جاری به قم منتقل شد. این تیم توسط بخش خصوصی خریداری شده و قرار بود بعد از انتقال نهایی به قم، با نام این استان در مسابقات شرکت کند.
در جدول رده بندی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم کیمیا فرآیند با 6 امتیاز در رتبه دهم قرار دارد. در این گروه 11 تیم فعالیت دارند. در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور 33 تیم در سه گروه با هم رقابت خواهند کرد.
محمدرضا عباسی از مربیان جوان قم و دارای مدرک A مربی گری است که سابقه مربی گری در تیم های جوانان صبای قم در لیگ دسته یک و تیم پردیس قم در لیگ دسته سوم را در کارنامه خود دارد.
7401/ 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com