کد خبر ۴۹۵۰۵ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۶
با انتخاب شورای عالی امنیت ملی ؛

دیدار نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با یکی از سران فتنه 88

فرزند مهدی کروبی با اعلام دیدار مفید پدرش با نماینده قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده قم در مجلس پنج شنبه شب گذشته به دیدار شیخ مهدی کروبی رفته است ، آقای ذالنور دراین ملاقات نقطه نظرات خود را مطرح کرده و این ملاقات دوستانه و مفید بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مجتبی ذوالنوری از اصولگرایان مجلس دهم که این روزها نامش در میان کسانی که احتمال دارد با  با مهدی کروبی دیدار داشته باشد دیده می شود ، وی در گفتگویی اظهار داشت: بعد از حوادث 88 حدود 10 ساعت با آقای کروبی دیدار کردیم و بحث داشتیم که یکی از این دیدارها در قم و حدود 4 ساعت بود بعد از آن به فاصله 20 روز در تهران و در منزل ایشان دو جلسه دیدار و گفت و گو با ایشان داشتیم که هر کدام از این جلسات حدود 3 ساعت به طول انجامید. از آن مقطع تا کنون دیگر دیداری نداشتیم تا اینکه اخیرا بحثی مطرح شده است که یکی از افرادی که با ایشان دیدار کند بنده باشم.

پیش از این نیز اسماعیل دوستی دبیر کل حزب اعتماد ملی به دیدار با مهدی کروبی رفته است. او درباره این دیدار گفته بود:  «در این دیدار صمیمی که مانند یک دیدار پدر و فرزندی بود، بحث های مختلفی داشتیم؛ از جمله در مورد انقلاب اسلامی و آینده جمهوری اسلامی. ایشان در این مورد فرمودند، من به میراث گرانبهای امام خمینی(س) که جمهوری اسلامی است پایبند هستم و به قانون اساسی که زیرساخت و یادگار امام است به خصوص اصل ولایت فقیه معتقد هستم و همچنین نسبت به آینده نظام که خون بهای شهدای عزیز است بسیار امیدوارم.»

فرزند شیخ مهدی کروبی نیز درباره دیدار ذوالنور با مهدی کروبی گفت: آقای ذالنور دراین ملاقات نقطه نظرات خود را مطرح کرده و حاج آقا هم به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته است. این ملاقات دوستانه و مفید بوده است.

وی افزود: ذوالنور از دوستان قدیمی پدر است و در جریان اتفاقات بعد از ۸۸ هم در مرحله‌ای به کمک پدر شتافته است.

کروبی تاکید کرد: قاعدتا این انتخاب از طریق شورای عالی امنیت ملی است. چون قبلا هم دبیر شورای امنیت گفته بود که سه نفر برای دیدار با شیخ انتخاب شده اند. منتها تصور ما این بود که دیدار آقای ذالنور با فاصله ای یک هفته‌ای از دیدار آقای دوستی محقق شود، ولی حدودا یک ماه به طول انجامید. البته امیدواریم که اگر گشایشی قرار است حاصل شود، تعداد ملاقات‌ها بیشتر و با فاصله زمانی کمتری صورت بگیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com