کد خبر ۵۰۰۰۱ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴

عضو مرکز تعالی سپاه قم: نابودی داعش، شکست بزرگ استکبار است

خمین - ایرنا - عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم گفت: نابودی و شکست داعش در عراق و سوریه در واقع نابودی استکبار و هم پیمانانش است.

سردار علی اکبر علیزاده، روز چهارشنبه در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت محلات افزود: گروه تروریستی داعش با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و شجاعت و درایت های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مجاهدت ارتش و مردم عراق و سوریه از بین رفت.
وی خاطرنشان کرد: فتنه داعش برای کشورهای اسلامی به ویژه عراق و سوریه تنگناهای زیادی را ایجاد کرده بود و انسان های بی گناه زیادی را به خاک و خون کشید.
وی بیان کرد: داعش همانند کوه یخی است که تنها بخش اندکی از آن نمایان و بخش اعظم آن مخفی اما منشاء قدرت آن به سرکردگی استکبار جهانی است.
وی در سخنان دیگر به نقش مساجد در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافعان حرم و جهادگران بسیجی عرصه سازندگی و محرومیت زدایی، پرورش یافتگان مساجد هستند.
عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه قم گفت: دشمن با درک اهمیت جایگاه مسجد در جامعه اسلامی به دنبال خارج کردن جوانان از سنگر مساجد است.
وی افزود: مساجد باید قرارگاه های فرهنگی باشد و برای راه اندازی این قرارگاه ها بایستی وضعیت جنگ فرهنگی را درک و باور کرد.
سردار علیزاده افزود: در دنیا سه تا چهار شبکه ماهواره‌ای بر ضد کره شمالی در حال فعالیت است و این در حالی است که نزدیک به 10 هزار شبکه ماهواره ‌ای علیه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال فعالیت هستند.
وی بیان کرد: بیش از 700 کانال فارسی زبان برای تمامی اقشار مختلف جامعه ایران با هر فکر و عقیده‌ای برنامه تلویزیونی تهیه و پخش می‌کنند.
سردار علیزاده در بخش دیگر سخنان خود با اشاره زلزله غرب و کمکهای مردمی به زلزله زدگان افزود: همدلی مثال زدنی مردم ایران سبب شد دشمن برای از میان بردن این همدلی دسیسه چینی کند.
وی گفت: نماینده سازمان ملل در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه، با مشاهده کمک‌های مردمی به زلزله زدگان به صراحت اعلام کرده است که چنین رفتاری فقط از سوی مردم ایران قابل تصور است.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای 55 هزار نفر جمعیت و در فاصله 115 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com