کد خبر ۵۶۴۷۹ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۹

تجمع طلاب مدرسه فیضیه قم در اعتراض به جشن مبتذل برج میلاد

جمع کثیری از طلاب و روحانیون مدرسه فیضیه قم با تجمع در این حوزه و راهپیمایی به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) به برگزاری جشن مبتذل شهرداری تهران در برج میلاد اعتراض کردند.

 
قم- خبرنگار کیهان:

شرکت‌کنندگان در این تجمع با شعارهای «یا حضرت معصومه(س) شرمنده‌ایم شرمنده» و «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» و «ابتذال فرهنگی محکوم است محکوم است» و نیز حمل دست‌نوشته‌هایی با محتوای احادیث و آیات قرآن در خصوص حجاب اسلامی و حفظ شأن و شخصیت زن اقدام اخیر شهرداری تهران در برپایی جشن منتسب به میلاد حضرت زهرا(س)، همراه با رقص و رفتارهای خلاف احکام اسلام را محکوم کردند.
در ادامه این راهپیمایی که تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه داشت یکی از طلاب در سخنانی با بیان اینکه این جشن مبتذل در روز میلاد حضرت فاطمه(س) برگزار شده است گفت: آنچه دل هر انسان مومنی را به درد می‌آورد این است که این اقدام خلاف به نام جشن میلاد حضرت زهرا(س) برگزار شد، همان بزرگ ‌بانویی که در برابر نابینا هم خود را مستور می‌کرد.
وی افزود: برگزار کنندگان این برنامه ضد فرهنگی و ضد دینی چرا دختران خود را در اینگونه مراسم و رفتارها عرضه نمی‌کنند اما دختران دیگران را در نمایش رقص عرضه می‌کنند؟
در پایان این تجمع طلاب شرکت‌کننده با قرائت بیانیه‌ای خواستار رسیدگی سریع دستگاه قضا به این رفتار و اقدام ضد دینی و حتی ضد ملی برگزارکنندگان جشن برج میلاد شدند.

برچسب ها :قم قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
11
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۹

کاش برای فسادهای میلیاردی تجمع میکردند!

پاسخ