کد خبر ۶۰۶۷۷ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
استاندارقم عنوان کرد؛

برای توسعه کشور همدلی همه بخش ها وحمایت مسئولان ضروری است

صادقی گفت:مهمترین مسئله در رونق تولید، حمایت مسئولان و همدلی همه بخش‌ها برای توسعه کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمهدی صادقی،استاندارقم، پیش از ظهر امروز از دو واحد صنعتی تولید تُشک و پتو در شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کرد.

استاندار قم سپس با حضور در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، برنامه‌های مدیران، مشکلات شهرک‌های صنعتی و نیز دغدغه‌های تولیدکنندگان را مورد ارزیابی قرار داد.

صادقی موضوع تولید و اشتغال را برای کشور امری حیاتی دانست و گفت: اگر بخواهیم کمکی در مسیر منافع ملی داشته باشیم نیازمند حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم.

وی با بیان اینکه شرایط بین المللی در وضعیت اقتصاد و سرمایه‌گذاری تاثیرگذار است افزود: مهمترین مسئله در رونق تولید، حمایت مسئولان و همدلی همه بخش‌ها برای توسعه کشور است.

صادقی در این جلسه با اشاره به فعالیت مستمر و فزاینده واحدهای تولیدی فعال استان قم عنوان کرد: مدیران بخش خصوصی که با فکر و برنامه و بر اساس آینده نگری عمل می‌کنند با مشکلات کمتری مواجه خواهند بود.

استاندار قم با بیان اینکه در گذشته در حوزه‌های مختلف از جمله بخش مالیات مشکلاتی در استان داشتیم افزود: تغییری که در سطح مدیریتی در این اداره کل صورت گرفت منجر به بهبود رویکرد حمایتی و نهایتا رضایتمندی و اطمینان بیشتر فعالان اقتصادی شد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا موضوعاتی همچون تامین زیرساخت‌های اساسی شهرک های صنعتی همچون آب، برق و گاز را به نتیجه برسانیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com