کد خبر ۶۴۶۰۹ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

كتاب اشتغال زنان منتشر می شود

كتاب اشتغال زنان با تاكيد برآسيب‌ها و اولويت‌ها تالیف علی احمد پناهی از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم منتشر می‌شود.

 كتاب اشتغال زنان منتشر می شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛كتاب  اشتغال زنان با تأكيد بر آسيب ها و اولويت ها در شش فصل به مبانی نظری و دانشی اشتغال زنان، شاخص‌ترين آسيب های خانوادگی و روان شناختی قابل پيش بينی در اشتغال زنان، جنسيت و اشتغال در چشم انداز اسلامی، شاخص‌ترين آسيب های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی محتمل در اشتغال زنان و اولويت ها و مصلحت انديشی ها در اشتغال زنان پرداخته است.

اين كتاب اثری از گروه روان شناسی پژوهشكده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم است كه قرار است به زودی روانه بازار چاپ و نشر شود.

علی احمدپناهی استاديار گروه روان شناسی پژوهشكده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در اين كتاب كه ماحصل پژوهشی درباره موضوع اشتغال زنان است سعی داشته به صورت كاملا علمی اشتغال زنان و پيامدهای آن را بررسی نمايد.

اين نويسنده سال گذشته هم كتابی با عنوان «روان شناسی زن و مرد» را تأليف كرده است كه از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به بازار نشر عرضه شد.

علاقه مندان به مطالعات حوزه زنان می توانند پس از انتشار اين كتاب برای خريد آن به سايت پژوهشگاه حوره و دانشگاه rihu.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com