کد خبر ۷۷۹۹۴ انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸

176 کارت هوشمند سوخت غیرمجاز در قم مسدود شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از پایش‌های دوره‌ای و حضور فعال گروه نظارتی در جایگاه‌های عرضه سوخت و کشف و مسدودی بیش از 176 قطعه کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محسن وزارتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، از پایش مستمر تراکنش‌های پرتکرار کارت‌های هوشمند نفت‌گاز خبر داد و اظهار داشت: نظارت بر توزیع در جایگاه‌های استان همسو با مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و جلوگیری از سوء‌استفاده از کارت هوشمند سوخت وسائط نقلیه نفت‌گاز سوز انجام می‌شود

وی افزود: این موضوع سبب کشف و مسدودی بیش از 176 کارت هوشمند سوخت سرگردان و پیشگیری از تخلف در حوزه توزیع فرآورده‌های نفتی از ابتدای سال 98 تاکنون شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به اینکه نظارت بر مجاری عرضه سوخت استان در قالب گروه‌های نظارتی و با تعامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان انجام می‌شود، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده متخلفان و ارجاع به کمیته تخلفات منطقه، برای بررسی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.

وی گفت: این منطقه همانند سال‌های گذشته تلاش خود را برای جلوگیری از تخلف‌ها در حوزه توزیع و مصرف فرآورده‌های نفتی به‌ویژه برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان از کارت‌های هوشمند سوخت دوچندان کرده است.

وزارتی با بیان اینکه بازرسی و بازدیدهای منظم از جایگاه‌های عرضه سوخت با حضور و همکاری نزدیک دیگر دستگاه‌های نظارتی تداوم دارد، افزود: این بازدیدها با حضور سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد و نیروی انتظامی و به‌منظور تحقق حقوق شهروندی و ایجاد زمینه عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه‌های منطقه و دیگر حوزه‌های مربوط به مصرف‌کنندگان، بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com