کد خبر ۱۰۱۰۳۹ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۴
گلایه امیرآبادی از فرماندار قم:

فرمانداری قم از اعلام نتایج انتخابات شورای شهر قم خودداری می‌کند

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تاخیر در اعلام نتایج ششمین انتخابات شورای شهر قم اظهار داشت: متاسفانه در این موضوع فرماندار تعلل کرده و علیرغم تذکر حضوری به وی، متاسفانه فرماندار قم از اعلام آرا خودداری می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با گلایه از تاخیر در اعلام نتایج ششمین انتخابات شورای شهر قم اظهار داشت: متاسفانه در این موضوع فرماندار تعلل کرده و علیرغم تذکر حضوری به وی، متاسفانه فرماندار قم از اعلام آرا خودداری می‌کند.

امیرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگارن تصریح کرد: وقتی حضورا از فرماندار خواسته شد نتایج انتخابات را منتشر کنند، وی اعلام کرد که صندوق‌های شعبه حضرت زینب(س) پردیسان با مشکل مواجه شده و امکان تجمیع آرا وجود ندارد و باید در این خصوص جلسه هیئت اجرایی برگزار شود.

وی افزود: علیرغم اینکه در دوره قبل انتخابات دستی بود، نتایج ساعت ۱۱ شب اعلام شد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: هیئت نظارت پیگیر است و از دادستان قم به صورت کتبی و رسمی درخواست کردیم به عنوان ترک فعل مسؤلان اجرایی انتخابات قم وارد عمل شوند؛ البته مسؤلیت اعلام آرا نتایج انتخابات شورای شهر قم  فرماندار می‌باشد و هيئت نظارت استان و شهرستان فقط ناظر بر اجرای انتخابات و برگزاری صحت انتخابات است.

این اولین بار است که ششمین دوره انتخابات شورای شهر قم به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و برای همین نیز انتظار می‌رفت که نتایج آن حتی زودتر از دوره‌های گذشته اعلام شود. با این وجود این امر با بهانه دستی بودن بخشی از آراء تا کنون محقق نشده و نگرانی‌ها درخصوص اعلام نتایج انتخابات را تشدید می‌کند.

شایان ذکر است ساعتی پیش نتایج انتخابات شورای شهر قم در قالب یک اینفوگرافیک از سوی فرمانداری قم منتشر و پس از آن توسط برخی منابع آگاه مستقر در استانداری قم تکذیب شد.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com