کد خبر ۱۰۱۱۵۱ انتشار : ۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

بازنگری طرح جامع کهک و جعفرآباد در دستور کار است

محسن بهشتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مباحث مختلف در دست اقدام دو شهرستان جدیدالاحداث کهک و جعفرآباد اظهار کرد: یکی از مهم ترین مباحث در این زمینه، مکان یابی سایت اداری این دو شهرستان است.

وی افزود: باید توجه داشت که راه اندازی شعب ادارات مختلف در این دو شهرستان مطرح است، ضمن آن که برخی ادارات در خود شهرستان قم نیز فعال نیستند که باید به این امر نیز توجه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم سپس به برخی اراضی دولتی موجود در مراکز این دو شهرستان توجه داد و گفت: اراضی دولتی در این دو شهرستان بویژه کهک برای راه اندازی سایت اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با تصریح بر این که این مباحث باید در قالب بازنگری طرح جامع این دو شهرستان مورد دقت نظر قرار گیرد اذعان کرد: در نظر گرفتن اعتبار برای زیرساخت هایی مانند راه دسترسی قم به کهک و جعفرآباد با توجه به افزایش ترددها یکی دیگر از مواردی است که باید مورد دقت نظر قرار گیرد که البته اقداماتی در این مسیرها و در سال های اخیر انجام شده که باید تکمیل شود.

بهشتی توجه ویژه به چارت سازمانی این دو شهرستان را مهم دانست و اضافه کرد: نهایی سازی این ساختار جدید در دستور کار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در ادامه به پروژه قطار سریع السیر تهران – قم – اصفهان اشاره کرد و گفت: مکان یابی کارگاه این پروژه در قم انجام شده، ضمن آن که ایستگاه این پروژه در قم بین میدان بقیه الله (عج) و میدان ولی عصر (عج) خواهد بود تا ارتباط آن با خط مترو قم هم برقرار شود.

وی در این باره افزود: ضروری است تا آخرین تصمیم گیری های استان درباره این پروژه از سوی کارفرما به پیمانکار طرح ابلاغ شود تا پیمانکار به صورت رسمی در جریان این تصمیمات قرار گیرد.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com