کد خبر ۱۱۰۹۴۵ انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴

فردوس شبانه اعزام شد

دیدارهای هفته دوم از فصل 1401 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز آغاز می‌شود و تیم فردوس قم باید از ساعت 17 در نخستین بازی خارج از خانه خود برابر تیم تازه‌وارد به لیگ برتر یعنی قند کاترین آمل به میدان برود اما شرایط و اوضاع فردوس در آستانه این دیدار بسیار نگران کننده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته دوم از فصل 1401 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امروز آغاز می‌شود و تیم فردوس قم باید از ساعت 17 در نخستین بازی خارج از خانه خود برابر تیم تازه‌وارد به لیگ برتر یعنی قند کاترین آمل به میدان برود اما شرایط و اوضاع فردوس در آستانه این دیدار بسیار نگران کننده است.

بازیکنان و کادر فردوس به دلیل مشکلات عدیده تیم قصد سفر به آمل را نداشتند در حالی که اگر تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فقط در یک بازی حاضر نشوند، از لیگ حذف شده و مستقیم به لیگ دسته دو سقوط می‌کنند؛ خطری که هر لحظه در کمین فردوس است.

این در شرایطی است که وضعیت این روزهای فردوس، نماینده فوتسال استان قم را در آستانه سقوط  قرار داده، زیرا تمرینات این تیم در آستانه جدال با نماینده آمل تعطیل شده، حقوق بازیکنان پرداخت نشده، هزینه‌های سفر تامین نشده و قرار بود اعضای تیم فردوس حتی به آمل نروند.

سیدوحید غیاثی سرمربی تیم فردوس راجع به این وضعیت اظهار کرد: متاسفانه فردوس حال خوشی ندارد و با وعده‌های تو خالی مسوولان ورزش در قم ماند و حالا قرار است منحل شود، آقای مدیرکل ورزش بهتر نبود اجازه می‌دادید قلی‌زاده امتیاز این تیم را بفروشد تا میلیاردها تومان ضرر نکند؟

وی در ادامه تصریح کرد:  اگر این تیم نابود گردد سرمایه شخصی یک نفر و سرمایه اجتماعی در جمع ورزشکاران از بین خواهد رفت؟

 

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com