کد خبر ۱۱۴۴۰۶ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۸
در هفته بیستم برگزار می شود؛

جدال حساس آنا صنعت قم برابر گیتی پسند برای خروج از منطقه خطر

آنا صنعتی‌ قم این فرصت را دارد که در حساس‌ترین بازی خود در هفته بیستم با کسب امتیاز در برابر تیم پر قدرت گیتی پسند اصفهان از منطقه خطر سقوط خارج و به بازی‌های پیش رو امیدوارتر باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتسال آنا صنعت قم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود عصر جمعه این هفته به مصاف تیم پر قدرت و پر مهره گیتی پسند اصفهان خواهد رفت.

این دیدار از آن جهت برای قمی‌ها حساس است که با تیم سیزدهم جدول یعنی مقاومت البرز تنها ۴ امتیاز فاصله دارد و اگر نتواند در برابر گیتی پسند اصفهان نتیجه لازم را کسب کند و در حالی که مقاومت از دیدار خود با صنایع پشتیبان دست پر خارج شود به منطقه سقوط به دسته اول باشگاه‌های کشور وارد خواهد شد.

اما از طرف دیگر حضور بازیکنان خوب قمی از جمله اصغر حسن زاده، علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی در تیم گیتی پسند و رویارویی آن‌ها با تیم قم همیشه بر جذابیت و حساسیت این مسابقه می‌افزاید.

متأسفانه بسته شدن دیرهنگام نماینده قم برای لیگ برتر به یک معضل همیشگی برای قم تبدیل شده است و این مشکل همیشگی در سال‌های اخیر هیچگاه اجازه نداده است تا نام قم را در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی مشاهده کنیم و قهرمانی برای فوتسال دوستان قمی به یک حسرت همیشگی تبدیل شده است.

البته قم به نوعی مهد فوتسال ایران بوده است و گواه این موضوع بازیکنان و مربیان بزرگی که امروز در تیم‌های مختلف لیگ برتر حضور دارند و حتی برخی از آن‌ها برای کسب عنوان قهرمانی در تقابل با سایر مدعیان هستند و دو تیم بالا نشین گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه از مهمترین این تیم‌ها هستند.

تنها نماینده قم در لیگ برتر در معرض خطر سقوط قرار گرفته است

اما حضور نماینده قم در رده‌های پایین جدول لیگ برتر امسال این ترس را برای فوتسال دوستان قمی به همراه داشته است که تنها نماینده قم در لیگ برتر در معرض خطر سقوط قرار گرفته است و اگر نتواند از بازی‌های سختی که در پیش دارد امتیاز کسب کند باید فصل آینده را برای صعود به لیگ برتر بجنگد که کاری بسیار دشوار خواهد بود.

البته مدیران آنا صنعت سعی کردند در هفته‌های گذشته با شوک تغییر سرمربی به تیم و جایگزین کردن فرهاد کشاورز به جای سعید قاسمی و پرداخت پاداش‌های نقدی به بازیکنان انگیزه آن‌ها را در کسب امتیاز افزایش دهند که تاکنون هنوز نتیجه لازم را از این اقدام‌ها دریافت نکردند و همچنان در جایگاه دوازدهم جدول ۱۵ تیمی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارند.

تیم فوتسال آنا صنعت در حالی در دیدار عصر جمعه در برابر گیتی پسند اصفهان حاضر خواهد شد که با کسب ۱۸ امتیاز از ۱۹ بازی در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است و تنها ۴ امتیاز با تیم سیزدهم یعنی مقاومت البرز فاصله دارد و پس از این دیدار باید در هفته بیست و یکم به میهمانی دیگر تیم مدعی یعنی سن ایچ ساوه برود و پس از آن یک بازی سخت دیگر با زندی بتن خواهد داشت و پس از تقابل با رکن آذین در هفته بیست و سوم به میزبانی از جدی ترین مدعی کسب قهرمانی یعنی مس سونگون ورزقان خواهد پرداخت.

تیم فوتسال آنا صنعت قم در هفته بیستم عصر جمعه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حیدریان قم در دیداری بدون تماشاگر به مصاف گیتی پسند اصفهان خواهد رفت.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com