کد خبر ۱۱۴۷۴۳ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۹
سرمربی آنا صنعت پاسارگاد قم:

رفتار برخی داوران به گونه ای است که بازیکنان جوان ازآنان می ترسند

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: ما تیم جوانی داریم و برخی داوران در هفته های گذشته لیگ برتر فوتسال طوری سر بازیکن ما داد می زدند که بازیکن از او می ترسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری مهر، فرهاد کشاورز صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما تیمی جوان در لیگ برتر فوتسال است و متأسفانه شاهد بودیم داوران در هفته‌های گذشته طوری سر بازیکن جوان ما داد می‌زدند که بازیکن از او می‌ترسید.

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: در هفته گذشته مسابقات یعنی در هفته بیست و دوم در خانه حریف مقابل سن ایچ ساوه ضرر کردیم و تاوان جوانی داور مسابقه را دادیم.

وی ادامه داد: ما آقای مهرابی افشار داور مسابقه با سن ایچ را افتخار داوری و فوتسال کشور می‌دانیم و معتقدم اگر داور بازی، صحنه برخورد توپ با دست بازیکن تیم سن‌ایچ مهدی اسدشیر در نیمه اول را می‌دید به صورت قطع حتماً پنالتی می‌گرفت.

وی افزود: کمیته داوران برای لیگ برتر فوتسال سعی در استفاده از داوران جوان در کنار داوران با تجربه و شناخته شده دارد تا با این کار تجربه داوران جوان را افزایش دهد ولی آنا صنعت قم در بازی هفته گذشته مقابل سن ایچ تاوان جوانی داور بازی را داد و صحنه‌ای که ۱۰۰ درصد پنالتی بود به سود ما گرفته نشد.

کشاورز افزود: این پنالتی در حالی گرفته نشد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم آنا صنعت پاسارگاد بود و تیم ما چندین موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کرد و اگر پنالتی گرفته و گل می‌شد جریان بازی به کلی تغییر می‌کرد.

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم ابراز داشت: از نوع رفتاری که داور اول مسابقه با سن ایچ که از داوران بین المللی فوتسال ایران است قدردانی می‌کنیم در حالی که یک پنالتی ما در این دیدار گرفته نشد اما نوع رفتار آقای مهرابی‌افشار با تیم جوان ما متفاوت از دیگر داوران بود و این نشان از شخصیت بالای او داشت. چون تیم ما جوان است و داوران هفته‌های گذشته طوری سر بازیکن جوان ما داد می‌زدند که بازیکن از او می‌ترسید.

وی اظهار داشت: در بازی هفته بیستم مسابقات لیگ برتر در برابر گیتی پسند که میزبان بودیم دقیقاً نظیر همین صحنه بازی سن ایچ، به نفع تیم حریف ما اعلام پنالتی شد و اعتراضی نکردیم.

کشاورز گفت: در بازی مقابل گیتی پسند اصفهان خطای دروازه بان حریف بر روی محمد رحمتی بازیکن آنا صنعت از سوی داوران گرفته نشد این در حالی بود که بعد از آن بازی، ناظر داوری پنالتی را به نفع ما را تأیید کرد که متأسفانه داوران نگرفته بودند.

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قمیاد آور شد: در همین صحنه بازی با سن‌ایچ، بعد از پایان مسابقه ناظر داوری آقای عارف سیاحی، پنالتی به نفع تیم آناصنعت پاسارگاد را تأیید کرد، ولی حیف که داور در لحظه این اتفاق پنالتی را نگرفت و الا شرایط بازی کاملاً تغییر می‌کرد و چه بسا نتیجه متفاوت می‌شد.

تیم آنا صنعت پاسارگاد دو دیدار دو هفته گذشته خود مقابل گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه را باخته است تا در نزدیکی قعر جدول رده بندی قرار گیرد.

آنا صنعت هم اکنون با ۱۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول ۱۴ تیمی مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار دارد و جمعه هفته جاری در خانه به مصاف تیم زندی بتن کلاردشت می‌رود.

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com