کد خبر ۱۲۲۷۶۱ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۷
نماینده مردم قم در مجلس:

جمهوری اسلامی حق انتقام را محفوظ می‌داند

حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالنوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی حق انتقام را محفوظ می‌داند، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در محاسبات خود اشتباه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی اظهاراتی پیرامون انزوای رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: تا پیش از وقایع اخیر اگر در کشورهای غربی در مورد معامله قرن نظرسنجی می شد ۷۰ تا ۸۰ درصد رای مثبت می دادند، اما امروز کشورهای غربی جرات ندارند علنا از رژیم صهیونیستی حمایت کنند. 

وی در پاسخ به مطالبی که این روزها در جامعه مطرح است که چرا از رژیم صهیونیستی انتقام نمی گیریم و نیروهای مسلح را متهم می کنند که کوتاهی می کند، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی یک راه نجات دارد و آن درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی است که بتواند در دنیا اجماع را به نفع خود بازگرداند. 

ذوالنوری اضافه کرد: آنگونه که رهبر انقلاب فرمودند حماس هنوز ۲۰ درصد از توان خود را هم به میدان نیاورده، با اینحال جمهوری اسلامی حق انتقام را محفوظ می داند، و زمان، مکان و هدف عملیات را خودش انتخاب می کند. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در محاسبات خود اشتباه کرد، گفت: ما نمی خواهیم شروع کننده باشیم، اما اگر آنها شروع کنند جمله امام(ره) در مورد محو رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com