کد خبر ۱۲۲۷۶۶ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۶
اختصاصی قم‌نا/

حمایت بامدادی قم از حمله به رژیم صهیونیستی +فیلم

همزمان با شب حمله موشکی و پهپادی نیروهای نظامی کشورمان علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس، مردم قم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حاضر شدند و با سر دادن شعارهایی، حمایت خود را از این اقدام نیروهای نظامی کشورمان اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، این تجمع خودجوش از ساعت 1:30 بامداد با حضور پر شور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و انقلابی شهر قم در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر آغاز شد و تا حوالی اذان صبح به طول انجامید.

در این تجمع، مردم قم با در داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان و سر دادن شعارهایی، ضمن اعلام حمایت از پاسخ تنبیهی ایران به رژیم اشغالگر قدس، آمادگی خود را برای مبارزه با این رژیم جعلی اعلام کردند.

یادآوری جنگ «خیبر» به رژیم صهیونیستی از دیگر صحنه‌های دیدنی بود که طی تجمع بامدادی امروز توسط شرکت‌کنندگان در تجمع بامدادی امروز مردم قم در قالب شعار «خیبر خیبر یا صهیون» بیان شد.

حضور گسترده زنان، یکی دیگر از رویدادهایی بود که در این تجمع بامدادی قابل توجه بود و زنان قمی نیز همپای مردان با سر دادن شعار و در دست گرفتن دست‌نوشته‌هایی، رضایت خود را از تلافی حملات به رژیم صهیونیستی بیان کردند.

۱۰ روز پس از حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به عنوان بخشی از خاک کشورمان و به شهادت رسیدن هفت تن از مستشاران کشورمان، بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ایران با شلیک پهپاد و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی، اقدام به تنبیه این رژیم متجاوز کرد.

بر اساس ادعای مقامات اسرائیلی، نیروهای هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حملات شب گذشته ۱۸۵ پهپاد، ۱۱۰ موشک بالستیک و ۱۱۰ موشک کروز به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com