کد خبر ۱۲۲۸۳۳ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۷

پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: طراحی دروازه ۵ ورودی شهر قم بر اساس هویت دینی و انقلابی شهر قم انجام شده و در فاز نخست ورودی تهران به قم نصب شده است.

حسن طلایی با تاکید بر اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر قم گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر قم یک مطالبه عمومی بوده که با پیگیری مدیریت استان این ماموریت به شهرداری واگذار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم ورودی هر شهر را شناسنامه شهر دانست و افزود: امروز شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در شهر قم هستیم، اما وردی‌های شهر قم در شان و جایگاه شهر نبود و ارگان‌هایی نیز که مامور اجرای این طرح بودند این کار را انجام نمیداند از این رو شهرداری مسئویت ان را برعهده گرفت.

طلایی  از نصب دروازه‌های شهر با در نظر گرفتن هویت فرهنگی و جایگاه معنوی شهر قم خبر داد و گفت: دروازه‌های پنج ورودی شهر قم طراحی شده و دروازه ورودی آزادراه تهران قم نصب شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم طرح ساماندهی وروودی‌های قم را از سه جنیه زیباسازی، نصب المان و توسعه فضای سبز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: پروژه فضای سبز ورودی‌های تهران، جعفریه، جاده اراک، جاده اصفهان و جاده کاشان طراحی و بخش عمده آن در سال گذشته انجام و بخش پایانی آن امسال به پایان می‌رسد.

طلایی در پایان یادآور شد: عملیات روکش آسفالت عوارضی تهران و کاشان نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به قرار ۷۰۰ تن آسفالت برای محدوده عوارض تهران و ۲ هزارتن آسفالت برای عوارضی کاشان قبل از سال جدید انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com