کد خبر ۱۲۲۹۰۷ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰

جمعیت زیرپوشش تامین اجتماعی قم به ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر از مردم قم زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که حدود ۵۸.۵ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

سید علی موسوی مدنی گفت: ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر از این جمعیت، بیمه‌شده‌ها اصلی تامین اجتماعی قم را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: مجموع مستمری‌بگیران اصلی و تبعی زیرپوشش سازمان تامین‌اجتماعی نیز در استان قم ۱۱۵ هزار و ۴۸۲ نفر هستند.

موسوی مدنی از تدوین برنامه‌های عملیاتی، حرکت بر مدار برنامه‌ریزی، افزایش بیمه‌شده‌های جدید، نظارت مستمر و میدانی، پاسخگویی به مخاطبان، تکریم واقعی مردم، تقویت نقاط قوت و شناسایی و رفع نقاط ضعف احتمالی در فرایند خدمت‌رسانی و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در چهار حوزه کارفرمایان، بیمه‌شده‌ها، مستمری‌بگیران و همکاران به‌عنوان برنامه‌ها و سیاست‌های کاری در دوره مدیریتی جدید نام برد.

موسوی مدنی بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در تلاش است بتواند خدمات را به سهولت و سرعت در اختیار جامعه هدف از جمله بیمه‌شده‌ها، کارفرمایان و بازنشستگان قرار دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم  یادآور شد: یکی از دستاورد‌های سازمان تامین اجتماعی، الکترونیکی کردن پرونده‌های جامعه هدف است که با این کار ارائه خدمت به آنها سرعت یافته و دسترسی به اطلاعات آنها راحت‌تر شده است.

خدمات‌رسانی به جامعه هدف تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری رسمی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com