کد خبر ۱۲۲۹۷۱ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۲

اختصاص دو هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم از اختصاص دو هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محسن محرری در دیدار با آیت‌الله اعرافی از حمایت حوزه از شورای شهر تشکر کرد و گفت: کمتر از 18 ماه تا پایان شورای ششم باقی است و تنها کارنامه ما در تاریخ ثبت می‌شود.

وی تحقق 107 درصدی بودجه شهرداری را افتخاری برای شورای شهر دانست و افزود: بودجه شهرداری در تفریق 10 هزار و700 میلیارد تومان بوده و تا امروز تفریق بیش از مصوب و اصلاحیه بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم به بودجه سال 1403 نیز اشاره کرد و گفت: برای سال 1403 نیز بودجه 14 همتی تصویب‌شده و باوجود اجازه دولت برای افزایش 46 درصد تعرفه و عوارض تنها 39 درصد افزایش تصویب شد و تلاش کردیم از راه سرمایه‌گذاری و اوراق مشارکت بودجه خود را تأمین کنیم.

وی از اختصاص 2 هزار و 500 میلیارد تومان اوراق مشارکت به شهر قم خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده این عدد به قم اختصاص داده‌شده که بخش عمده آن برای حفاری مترو تا مسجد مقدس جمکران و ساعت ایستگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

محرری تصویب بودجه 900 میلیارد تومانی مربوط به بخش فرهنگ را اتفاقی مبارک خواند و بیان کرد: بودجه سازمان فرهنگی نیز به 80 میلیارد تومان ارتقاء پیداکرده و باوجود نداشتن مسئولیت در بخش فرهنگی، شهرداری کم‌کاری نهادهای فرهنگی شهر را جبران می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود به اجرای پروژه‌های مهم در شهر اشاره کرد و گفت: اتمام تملک چهل اختران و تکمیل پارکینگ این امامزاده، بهره‌برداری مرحله 5 عمار یاسر، تملک 100 مغازه آرامستان نو و سرعت بخشی به پروژه بسط شرقی انجام‌ شده است.

رئیس شورای شهر قم افزود: اجرای پروژه دروازه ری نیز با پیگیری شورا سرعت خوبی پیدا کرده و 10 تقاطع در حال ساخت در شهر داریم و همچنین تملک مغازه‌های میدان نو نیز رو به اتمام است و به‌زودی وارد مرحله عملیاتی خواهد شد اما متأسفانه اوقاف با شهرداری همکاری لازم را ندارد.


https://t.me/qomna_com

https://www.instagram.com/qomna_com/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com