کد خبر ۱۲۲۹۸۴ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۹

هشدار به موتورسیکلت‌سواران متخلف در قم، جریمه و توقیف موتورسیکلت از فردا

رئیس پلیس راهور قم با تاکید بر لزوم پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، از آغاز طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در شهر قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، غلامرضا صدفی، رئیس پلیس راهور قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه در شهر قم آغاز می‌شود.

وی در تشریح این طرح تصریح کرد: در این طرح با موتورسیکلت‌سواران برخورد و ضمن صدور قبض جریمه، نسبت به توقیف موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار یک ماه اقدام می‌شود.

صدفی اضافه کرد: حرکت در پیاده‌رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ، تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی از جمله تخلفاتی است که قرار است در این طرح با آنها برخورد شود.

وی از والدین درخواست کرد تا از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند خودداری کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com