کد خبر ۱۲۳۰۲۲ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
رییس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد:

ساخت مونوریل قم پس از سال‌ها وقفه از سر گرفته می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عملیات تکمیل پروژه مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور، گفت: اراده دولت بر اجرایی شدن این پروژه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محسن محرری ظهر روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در جلسه اخیر که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد مقرر شد تا پروژه قم تکمیل شود و اراده دولت بر اجرایی شدن این پروژه است.

وی با بیان اینکه تصمیم برای تکمیل مونوریل قم نهایی شده و این پروژه به زودی مراحل اجرایی خود را دنبال می‌کند، تصریح کرد: طرح مونوریل قم تا پردیسان ادامه می‌یابد و با اجرایی شدن این پروژه خط دوم متروی قم کنار گذاشته خواهد شد.

محرری با تاکید بر اینکه مدیریت شهری در این راستا همکاری های لازم را با دولت خواهد داشت، خاطرنشان کرد: اما مباحث کارشناسی در زمینه چگونگی عبور از کنار حرم مطهر و همچنین طول پروژه دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه مونوریل قم در مسیر فعلی توجیه فنی نخواهد داشت و در صورتی این پروژه توجیه پذیر خواهد بود که تا پردیسان ادامه یابد، عنوان کرد: عملیات تکمیل پروژه مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به قم آغاز خواهد می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com