کد خبر ۲۴۳۴۰ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۵

استاندار قم به ديدار كودكان زير پوشش سازمان بهزيستي قم رفت

استادار قم در نخستين روز از نوروز 94 با حضور در شيرخوارگاه صدف به دیدار كودكان زير پوشش سازمان بهزيستي قم رفت.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي منش در اين ديدار  با اشاره به نامگذاري سال جديد توسط مقام معظم رهبري با عنوان سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» افزود: رهبر معظم انقلاب با اين نامگذاري پيام مهمي را در خدمات رساني دولت به مردم دادند و همه ما بايد از اين پيام بهترين بهره را ببريم.

استاندار قم با اشاره به تقارن سال جديد با ايام شهارت حضرت فاطمه(س) بيان كرد: حضرت فاطمه(س) محور ولايت بودند و  بانويي بي نظير در جهان بودند و آنچنان مورد احترام پيامبر اكرم(ص) بودند كه ايشان هميشه مي فرمودند كه پدرت به فدايت شود.

وي ادامه داد: شان و جايگاه حضرت فاطمه(س) از آنجا نشات مي گيرد كه او دختر خديجه بانوي بزرگ اسلام است كه  تمام اموال خود را در راه اسلام انفاق كرد و اين انفاق تا آنجا پيشرفت كه خداوند  سوره حديد را در شان اين بانوي بزرگ نازل كرد.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه دولت اهتمام ويژه اي به سازمان بهزيستي، كميته امداد امام خميني(ره)، بنياد شهيد و اداراتي كه در خدمت رساني به اقشار آسيب ديده تلاش مي كنند، دارد، افزود: امروز از مهمترين وظايف دولت ايجاد عدالت اجتماعي است.

وي  با بيان اينكه دولت در بودجه دچار مسائل انقباضي شده است، اظهار كرد:  البته دولت با وجود تمام سختي ها هرگونه كمك و حمايتي كه از دستمان براي اين اقشار آسيب پذير بر بيايد دريغ نخواهد كرد.

استاندار قم با اشاره به نقش خيرين در حمايت از اقشار آسيب پذير،افزود: اميدواريم خيرين با همكاري دولت حمايت هاي خوبي از اين افراد داشته باشند و بتوانند در حد امكان  بخشي از نيازهاي اين عزيزان را تامين كنند.

رضا سليقه مديركل بهزيستي استان قم در ابتداي اين مراسم با بيان اينكه در حال حاضر  75 نفر در مراكز زير نظر سازمان بهزيستي قم نگهداري مي شوند، اظهار كرد:  در سال 93 بيش از 95 كودك به جمع كودكان زير پوشش بهزيستي قم اضافه شد كه البته 85 كودك نيز ترخيص شدند.

وي ادامه داد: همچنين سازمان بهزيستي با كمك خيرين توانسته است براي 170 كودك زير پوشش اين سازمان بيمه آتيه پرداخت كند تا اين عزيزان در آينده مشكلي نداشته باشند.

در پايان اين مراسم ، استاندار قم به همراه مديركل ورزش و جوانان استان قم، شهردار قم، مديركل بهزيستي استان و جمعي از خيرين از شيرخوارگاه صدف بازديد و از نزديك با مشكلات نگهداري اين كودكان آشنا شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com