کد خبر ۲۴۳۷۳ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۷
نماينده قم در مجلس:

شهر قم نيازمند ايجاد كمپينگ در چهار نقطه ورودي است

احمد اميرآبادي فراهاني نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد در چهار نقطه ورودي شهر قم كمپينگ هايي جهت رفاه حال زائران ايجاد شود.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، احمد اميرآبادي فراهاني در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات زائران استان قم با اعلام اين خبر افزود: با توجه به ورود 20 ميليون مسافر در طول سال به استان قم، دولت بايد توجه ويژه اي به اين استان داشته باشد تا زيرساخت هاي اقامتي قم از نظر كمي و كيفي ارتقا يابد.

وي اضافه كرد: از دولت محترم مي خواهيم با توجه به جايگاه ويژه استان قم و حجم ورود مسافر به اين استان، امكانات و تسهيلات ويژه اي براي قم در نظر بگيرد.

وي تصريح كرد: در سال گذشته توانستيم بودجه شاخص هاي زائرپذيري قم را افزايش دهيم كه در سال جاري قطعا آثار آن را در سطح استان خواهيم ديد.

اميرآبادي با اشاره به تلاش در راستاي شيرين كردن آب قم، ابراز اميدواري كرد: وضيت آب قم در پايان ارديبهشت امسال به شرايط قابل قبولي برسد.

وي با اشاره به نامگذاري امسال به نام دولت، ملت، همدلي و همزباني از سوي رهبر معظم انقلاب، گفت: مجلس شوراي اسلامي بايد هم از دولت حمايت و هم نظارت كند و در نظارت ها بايد مراقبت كنيم انچه رضايت خداوند مي باشد، انجام شود.

وي تصريح كرد: در سال جاري مجلس شوراي اسلامي در راستاي عمل به فرمايشات رهبر معظم انقلاب، كمك خواهد كرد تا دولت محترم در خدمتگزاري به مردم موفق باشد.

نماينده قم در مجلس با بيان اينكه مجلس شوراي اسلامي به دنبال خدمت به ملت است، گفت: ان شاا... كه بتوانيم خدمات بهتري به مردم ارايه كنيم و اين همدلي و همزباني باعث خواهد شد مشكلات را بهتر مديريت كنيم و بتوانيم در برابر دشمنان بايستيم و ملت بزرگ ايران نيز در برابر بدخواهان پيروز شود.

وي به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در حرم مطهر امام رضا(ع) اشاره كرد و گفت: معتقدم با سخنان رهبري در حرم ثامن الائمه(ع) يك تصوير جديدي پيش روي دولت و مجلس قرار گرفت كه اميدواريم بتوانيم از بيانات ايشان به نحو احسن استفاده كنيم.

اميرآبادي ابراز اميدواري كرد: با بهره مندي مطلوب از سخنان جامع و كامل رهبر معظم انقلاب، با همدلي و همزباني دولت و ملت، قله ها را فتح كنيم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com