کد خبر ۲۷۵۰۴ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۲
احمد امیرآبادی مطرح کرد:

سخنان وزیر کشور در خصوص واردات پورشه توسط کمیته امداد باعث بی‌ اعتمادی مردم به این نهاد انقلابی شد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر کشور سخنانی را در مجلس مطرح کرد مبنی بر اینکه که کمیته امداد تعدادی ماشین لوکس مانند پورشه و بی‌ ام‌ و وارد کرده که این سخنان وزیر باعث بی‌ اعتمادی مردم به این نهاد انقلابی شده است.

به گزارش قم نا ، احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی پیرامون طرح واردات خودرو لوکس خارجی توسط کمیته امداد اظهار داشت: وزیر کشور این موضوع را در مجلس مطرح کرد کرد اما آقای فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) این ادعای مطرح شده را تکذیب کرد.

وی افزود: رئیس کمیته امداد طی مصاحبه ای با تکذیب این ادعای وزیر کشور خواستار آن شد تا اسناد در خصوص ادعای صورت گرفته را ارائه کنند.

نماینده مردم قم خاطرنشان کرد: طرح اینگونه ادعاها موجب بی اعتماد مردم به این نهاد مردمی می شود. آقای فتاح اعلام کرد طرح واردات خودروی پورشه توسط کمیته امداد موجب کاهش درآمدهای کمیته امداد شده است.

بر اساس آنچه که وی اعلام کرده است کمیته امداد هیچ گونه خودرو لوکس خارجی وارد نکرده است و کسانی که این ادعاها را مطرح می کنند باید اسناد مربوطه را ارائه کنند ما از وزارت کشور خواستار ارائه سند شدیم.

فراهانی ضمن انتقاد از طرح این مسئله گفت: وزیر کشور سخنانی را در مجلس مطرح کرد مبنی بر اینکه که کمیته امداد تعدادی ماشین لوکس مانند پورشه و بی‌ ام‌ و وارد کرده که این سخنان وزیر باعث بی‌ اعتمادی مردم به این نهاد انقلابی شده است.

گفتنی است، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درخصوص مهمترین اولویت‌های این سازمان در سال ۹۴ گفت: اصلی‌ ترین ماموریت بنده و هیات امنا در کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش اعتماد عمومی مردم به امداد است. از این‌رو این گونه اظهارات نابجای وزیر کشور در مجلس به اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد لطمه وارد می‌کند، بنابراین ما همه مامور هستیم که نگاه مردم را نسبت به کمیته امداد بهتر کنیم، بنابراین وقتی که اعتماد مردم نسبت به کمیته امداد افزایش یابد، مردم به این سازمان کمک بیشتری کرده و همراهی بیشتری دارند، از این‌رو به فرموده مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی میان ملت و مردم باید افزایش پیدا کند و کمیته امداد که بخشی از پیکره نظام است در این همدلی و همزبانی نقش موثری دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com