کد خبر ۲۴۳۸۱ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۹

122 هزاروسیله نقلیه در روز دوم تعطیلات از ورودي هاي قم تردد کردند

قائم مقام مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان قم گفت: 122 هزار و 702 وسيله نقليه در دومین روز از تعطیلات بهار سال 94 از ورودي هاي استان قم عبور كردند.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، محمد حسن کلهری افزود: بر اساس گزارش های دریافتی از دستگاه های تردد شمار اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان قم در دومین روز از فروردین ماه بيش از 122 هزار و 702 وسيله نقليه از مبادي ورودي استان قم عبور كردند.

وی با اشاره به این که از این تعداد نزدیک به 116هزار و 637 خودرو وارد شهر قم شده اند افزود: متوسط سرعت در اتوبان هاي استان قم 90 كيلومتر بوده است و همچنين 92 درصد از تردد را در جاده هاي استان وسايل سبك و هشت درصد را وسايل نقليه سنگين به خود اختصاص داده اند.

وی گفت: بر اساس آخرين خبرها ورودی آزاد راه تهران قم از سمت تهران، خروجی این آزاد راه از سمت قم، بزرگراه قم – سلفچگان و محور سلفچگان – راهجرد به ترتیب شلوغ ترين مسيرهاي استان قم در دومین روز سال 94 بوده اند.

قائم مقام مدیرکل سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان از مسافران نوروزي تقاضا كرد تا با توجه به شلوغي راه ها از حركت هاي مارپيچ پرهيز كنند و با حركت با سرعت مطمئنه سفري خوش را براي خود و خانواده خود به ارمغان بياورند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com