کد خبر ۳۳۳۲۵ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱
استاندار قم در همايش روز ملی راهدار؛

حمل و نقل محور اصلی توسعه است

سید مهدی صادقی استاندار قم در همايش روز ملی راهدار ، حمل و نقل را محور اصلي توسعه دانست و افزود: توسعه ي زيرساخت ها در حمل و نقل زميني، دريايي و هوايي بايستي به عنوان يك ضرورت مورد توجه قرار بگيرد.

به گزارش خبر قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در همايش روز ملي راهدار، طي سخناني از تلاش و مجاهدت راهداران در توسعه ي راه ها و افزايش ايمني حمل و نقل تقدير كرد.
نماينده عالي دولت در استان حمل و نقل را محور اصلي توسعه دانست و افزود: توسعه ي زيرساخت ها در حمل و نقل زميني، دريايي و هوايي بايستي به عنوان يك ضرورت مورد توجه قرار بگيرد.
استاندار قم با اشاره به موقعيت خاص جغرافيايي استان قم و قرار گرفتن آن در محور مواصلاتي 17 استان كشور افزود: خدمات راه و شهرسازي و مجموعه هاي زير بط در مواقع ضروري و روزهاي پرترافيك بسيار خوب بوده است.
وي با اشاره به فرارسيدن فصل زمستان و افزايش حجم فعاليت راهداران در فصل سرما خاطرنشان كرد: اميدواريم با اتخاذ تدابير مناسب شاهد اميني بالاي سفرهاي مردم در محورهاي منتهي به استان قم باشيم.
صادقي در ادامه در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: همگرايي و هم افزايي هيئت هاي نظارت و اجرايي موجب مشاركت حداكثري مردم در اين انتخابات سرنوشت ساز خواهد شد.
استاندار قم فعاليت مسئولين در محور قانون در راستاي برگزاري انتخابات را مورد تاكيد قرار داد و افزود: امانت داري و صيانت از آراي مردم مهمترين وظايف متوليان برگزاري انتخابات است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com