کد خبر ۲۴۳۹۲ انتشار : ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۷

بهره مندي 800 مسافر از خدمات اسکان امدادگران هلال احمر در دوم فروردين

رئيس جمعيت هلال احمر استان قم گفت: در روز دوم فروردين ماه بيش از 800 نفر با مراجعه به چادرهاي امدادي جمعيت هلال احمر استان قم از خدمات اسکان آنها بهره مند شدند.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبري تسهيلات زائران استان قم، محمد گلفشان روز دوشنبه در جلسه هماهنگي ستاد تسهيلات زائران با بيان اينكه امدادگران جمعيت هلال احمر از روزهاي پاياني اسفندماه با استقرار در جاده هاي استان به خدمات رساني به زائران و مسافران نوروزي مشغول هستند، اظهار كرد: امسال با توجه به تقارن تعطيلات نوروزي و ايام شهادت حضرت فاطمه (س) حجم ورودي زائران به قم بسيار زياد بوده است.

وي با بيان اينكه با توجه به بازديدي كه از جاده قم - گرمسار انجام داديم، مي طلبد تا مسئولان تصميمي اتخاذ كنند تا يك پايگاه ثابت امدادي در آن جاده احداث شود، افزود: با توجه به خدماتي كه جمعيت هلال احمر به زائران و مسافران نوروزي انجام مي دهند در روز دوم فرورين ماه بيش از 486 نفر به پايگاه هاي امدادي ما مراجعه كرده و از خدمات امدادی سرپایی جمعيت هلال احمر استان قم استفاده كرده اند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان قم با اشاره به اسكان 846 نفر در چادرهاي جمعيت هلال احمر در دوم فروردين ماه، بيان كرد: هچمنين در روز گذشته بيش از هزار و 900 نقشه استان قم و بيش از هزار و 200 بروشور در بين زائران توزيع و از بيش از 300 مسافر نوروزي نيز به صورت رايگان تست قند خون و فشار خون گرفته شده است.

وي با بيان اينكه روز گذشته در اكثر نقاط كشور بارندگي شديد بوده است، اظهار كرد: با توجه به بارش شديد برف و كولاك و راهبنداني كه در استان مركزي صورت گرفته بود و از جمعيت هلال احمر استان قم كمك درخواست شده بود، ما دو اكيپ امدادي را براي خدمات رساني به مسافراني كه در جاده مانده بودند اعزام كرديم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com