کد خبر ۲۴۴۸۹ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵

ویزیت رایگان يک هزار و 158 بيمار در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي قم از ویزیت رایگان يک هزار و 158 بيمار در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مراکز درمانی دولتی قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، محمدرضا مظفري با اشاره به اجراي طرح ويزيت رایگان بیماران سرپایی اظهار داشت: از روز چهارم فروردین ‌ماه تا ساعت هشت صبح امروز اين تعداد بيمار در شش مركز درماني بخش دولتي دانشگاه علوم پزشكي قم ويزيت شدند.

وي افزود: با ابلاغ اين طرح به صورت اختياري و داوطلبانه به درمانگاه هاي خصوصي و ساير مطب ها برخي از پزشكان به صورت رايگان بيماران را ويزيت كردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي قم ادامه داد: همچنین با بیمارستان های تامین اجتماعی و سپاه علی بن ابی طالب(ع) مشارکت هایی صورت گرفت تا در راستاي اجراي اين طرح ویزیت رايگان به بیماران ارايه كنند.

مظفري با اشاره به اجراي اين طرح خيرخواهانه گفت: با پیشنهاد دفتر آیت الله وحید خراسانی از مراجع تقلید، پزشکان بسیاری در سطح کشور، در روز شهادت حضرت فاطمه (س) اقدام به ارایه خدمات رایگان به بیماران مي كنند که در سال جاری و با توجه به ایام تعطیلات نوروزی، درمانگاهای بخش دولتی در استان قم نیز به این طرح پیوسته اند.

وي افزود: با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش قابل توجه هزینه بیماران بستری،این طرح فقط شامل مراجعات سرپایی مي شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي قم همچنين از آماده باش ده بيمارستان شامل شش بيمارستان دولتي علوم پزشكي و چهار بيمارستان غير دولتي براي ارايه خدمات به مسافران و مردم در ايام نوروز خبر داد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com