کد خبر ۲۴۵۲۷ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۹
مسئول فرهنگی آستان پنج امامزاده(ع) عنوان کرد

ارائه مشاوره‌های تخصصی به 200 نفر در خیمه معرفت پنج امامزاده(ع)

مسئول فرهنگی آستان مقدس پنج امامزاده(ع) گفت: از ابتدای تعطیلات سال نو و برپایی این خیمه معرفت تا پایان ششمین روز از فعالیت آن، به بیش از 200 نفر مشاوره تخصصی ارائه شده است.

 به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام سید محسن زهراپور با اشاره به برپایی خیمه معرفت برپا شده در آستان مقدس پنج امامزاده(ع) در نوروز امسال اظهار کرد: این خیمه معرفت شامل مشاوره احکام شرعی و کودک و نوجوان است.

وی افزود: در غرفه کودک و نوجوان فعالیت‌های فرهنگی متنوعی صورت می‌گیرد که شامل قرآن بخوانید جایزه بگیرید، نقاشی، بازی‌های مفرح و شاد و ... است.

مسئول فرهنگی آستان مقدس پنج امامزاده(ع) با بیان اینکه ارائه مشاوره در حوزه احکام شرعی، مسائل اعتقادی و خانوادگی در غرفه مشاوره انجام می‌شود گفت: از ابتدای تعطیلات سال نو و برپایی این خیمه معرفت تا پایان ششمین روز از فعالیت آن، به بیش از 200 نفر مشاوره تخصصی در حوزه‌های مختلف اعتقادی، خانوادگی و مسائل شرعی ارائه شده است.

وی ادامه داد: این خیمه معرفت همه روزه تا 15 فروردین ماه از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 20 پذیرای زائران و گردشگران نوروزی و همچنین شهروندان قمی خواهد بود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com