کد خبر ۲۴۴۵۲ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
در چهارمین روز فروردین صورت گرفت

حضور آیت‌الله فاضل لنکرانی در مزار مقدس شیخان

آیت‌الله فاضل لنکرانی در چهارمین روز از سال نو امسال در مزار مقدس شیخان حضور یافت و از خیمه معرفت برپا شده در این مکان بازدید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) عصر سه‌شنبه چهارم فروردین ماه امسال در مزار مقدس شیخان حضور یافت و آرامگاه علما، صلحا و شهدای مدفون در این مکان را زیارت کرد.

وی همچنین با حضور در خیمه معرفت برپا شده در این مکان، از نزدیک در جریان روند اجرای طرح آرامش بهاری اداره کل وقاف و امور خیریه استان قم در نوروز امسال قرار گرفت.

آیت‌الله فاضل لنکرانی طی بازدید از این خیمه معرفت، با فعالیت غرفه‌های مختلف آن از جمله عفاف و حجاب، نمایشگاه کتاب، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، کودک و نوجوان، مشاوره وقف و روانشناختی، مشاوره شرعی و ... آشنا شد.

گفتنی در روزهای قبل نیز شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام صالحی‌منش استاندار و متین‌فر سرپرست شهرداری قم هم در مزار مقدس شیخان حضور یافته و از خیمه‌ معرفت برپا شده در این مکان بازدید کرده بودند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com