کد خبر ۲۴۶۲۹ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۸
همزمان با سالروز یوم‌الله 12 فروردین صورت گرفت

بازدید آیت‌الله حسینی بوشهری از خیمه معرفت مزار شیخان

آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور همزمان با سالروز یوم‌الله 12 فروردین از خیمه معرفت مزار مقدس شیخان بازدید کرد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، عضو جامعه مدرسین و مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم امروز همزمان با یوم‌الله 12 فروردین، در مزار مقدس شیخان حضور یافت.

زیارت قبور اصحاب ائمه اطهار(ع)، علما، فقها و شهدای به خاک سپرده شده در این مزار، بخش نخست بازدید امروز آیت‌الله حسینی بوشهری بود.

وی سپس در غرفه‌های مختلف خیمه معرفت برپا شده در شیخان حضور یافت و از نزدیک، در جریان روند اجرای طرح آرامش بهاری توسط اداره کل اوقاف استان قم در نوروز 94 قرار گرفت.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در جریان بازدید از خیمه معرفت مزار مقدس شیخان اظهار کرد: امروز توفیقی دست داد تا در سالروز حماسه یوم‌الله 12 فروردین 58 و روز جمهوری اسلامی در این مکان مقدس حضور داشته باشم.

وی افزود: طی بازدیدی که از روند اجرای طرح آرامش بهاری در قم و به واسطه حضور در غرفه‌های مختلف خیمه معرفت در مزار مقدس شیخان داشتم، تلاش دست اندرکاران اوقاف قم مشهود بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تلاش زیادی برای اجرای موفقیت‌آمیز طرح آرامش بهاری در قم داشته است گفت: طلاب و فضلای حوزوی نیز در قالب مبلغان اوقاف، در این خیمه‌های معرفت زحمات زیادی می‌کشند.

وی ادامه داد: امیدوارم خداوند بر توفیقات اداره کل اوقاف قم و تمام دست اندرکاران این طرح بیفزاید زیرا این افراد در عرصه تبلیغ دینی به خوبی می‌درخشند.


گفتنی است در روزهای پیش هم جمعی از شخصیت‌های برجسته کشوری و استانی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش استاندار قم و متین‌فر سرپرست شهرداری قم هم از این خیمه معرفت بازدید کرده بودند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com