کد خبر ۲۴۶۳۲ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵

خدمت رساني اورژانس قم به 333 مجروح از ابتداي طرح نوروزي

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: عوامل این مرکز از ۲۷ اسفند ماه گذشته تا هشت صبح امروز به 333 مصدوم تصادف جاده ای در محورهای استان قم خدمت رسانی کرده اند.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری ستاد تسهیلات زائران استان قم، محمد جواد باقری با اعلام این خبر افزود: از ساعت هشت صبح ۲۷ اسفندماه تا هشت صبح امروز، 247 نفر از مصدومان حوادث جاده ای به بیمارستان های استان قم منتقل شده اند.

وی با اشاره به این که از آغاز طرح نوروزی اورژانس قم تاکنون 126 تصادف جرحی در استان قم رخ داده است بیان داشت: این حوادث ترافیکی333 مجروح برجای گذاشت که 247 نفر از این مصدومان جهت انجام درمان تکمیلی به مراکز بیمارستانی منتقل شدند و 86 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به راه اندازی شش ایستگاه سلامت جاده اي برای رفاه حال زائران نوروزی استان قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی اورژانس تا امروز یک هزار و 878 نفر به این ایستگاه ها مراجعه کرده اند.

باقری گفت: همچنين 9 نفر بر اثر شدت جراحت در صحنه تصادف فوت كردند كه اميدواريم رانندگان با رعايت نكات ايمني سفري بدون خطر و تصادف را براي خود و خانواده خود به ارمغان بياورند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com