کد خبر ۲۴۶۲۴ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۵
سرپرست شهرداری قم:

نمایشگاه بهشت بانو در طول سال استمرار داشته باشد

سرپرست شهرداری قم گفت: شهر قم شهر مسافرخیزی در کل طول سال است و باید به دنبال این باشیم که نمایشگاه بهشت بانو و نمایشگاه‌های دیگر در طول سال استمرار داشته باشد.

مجید متین فر در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شهرک معارفی بهشت بانو اظهار داشت: در جهت بسط و ترویج معارف اقدام بسیار خوب و مناسبی در شهرک معارفی بهشت بانو انجام شده و این نمایشگاه به نحو مطلوبی معارف دینی را به نسل چهارم منتقل می‌کند.

وی افزود: برای نسل چهارم در زمینه فرهنگی اقدامات مناسبی از سوی شهرداری و دستگاه‌های فرهنگی انجام نشده و امیدواریم که بتوانیم با همکاری حوزه بتوانیم شاهد اقدامات فرهنگی به صورت مستمر باشیم.



سرپرست شهرداری قم با اشاره به راهبرد سال 94 که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده، عنوان کرد: امیدواریم در عرصه فرهنگ همه دستگاه‌ها به صورت همدل و هم زبان حرکت کنند و از خنثی کردن یکدیگر خودداری نمایند.

متین فر خاطرنشان کرد: در شهرداری قم به دنبال این هستیم که علاوه بر خدمات رسانی، در همه عرصه‌ها به ویژه فرهنگ شهروندی فعالیت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این آمادگی در شهرداری قم وجود دارد که نمایشگاهی مختص خواهران به صورت دائمی در یکی از پارک‌های شهر قم راه اندازی شود.

سرپرست شهرداری قم بیان کرد: یکی از رسالت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم ترویج فرهنگ دینی و شیعی در شهر است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه با همکاری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها اقدامات مناسبی انجام دهیم.



متین فر گفت: شهر قم شهر مسافرخیزی در کل طول سال است و باید به دنبال این باشیم که نمایشگاه بهشت بانو و نمایشگاه‌های دیگر در طول سال استمرار داشته باشد.

وی افزود: برای برگزاری نمایشگاه بهشت بانو آموزش و پرورش می‌تواند کمک زیادی را انجام دهد و باید در سال‌های بعد از ظرفیت این دستگاه هم استفاده کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com