کد خبر ۲۴۶۹۲ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۳
معاون اداره کل اوقاف استان قم عنوان کرد

بازدید 2 میلیون نفر از خیمه‌های معرفت نوروزی در قم

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به آمار بازدید از خیمه‌های معرفت در نوروز امسال گفت: در نوروز 94 بیش از 2 میلیون نفر از غرفه‌های مختلف این خیمه‌ها بازدید کردند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام علی عزیزی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در نوروز فاطمی امسال در سطح بقاع متبرکه و مساجد شاخص استان اظهار کرد: این طرح از 28 اسفندماه سال گذشته با برپایی خیمه‌های معرفت در 25 بقعه متبرکه کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: خیمه‌های معرفت تا روز 14 فروردین ماه امسال به فعالیت خود داده دادند و طی این مدت بیش از 80 نفر از مبلغان روحانی اعزامی و مستقر اوقاف، به ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای در این خیمه‌ها مشغول بودند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه خیمه‌های معرفت شامل غرفه‌های مختلفی از جمله نمایشگاه کتاب، کودک و نوجوان و فرهنگ انتظار بودند گفت: از دیگر غرفه‌ها می‌توان به مشاوره وقف، پاسخگویی به احکام شرعی و سخنرانی چند رسانه‌ای اشاره کرد.

وی ادامه داد: طی نوروز فاطمی امسال در مجموع 4.5 میلیون نفر از زائران و مسافران به بقاع متبرکه قم مشرف شدند که این آمار نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.

عزیزی با اشاره به آمار بازدید از خیمه‌های معرفت در نوروز امسال خاطرنشان کرد: در نوروز 94 بیش از 2 میلیون نفر از غرفه‌های مختلف این خیمه‌ها بازدید کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان داشت: آمار تفکیکی بازدید از غرفه‌های مختلف خیمه‌های معرفت نیز تهیه شده که شامل 30 درصد غرفه کودک و نوجوان، 5 درصد غرفه مشاوره وقف، 18 درصد سخنرانی چند رسانه‌ای، 7 درصد غرفه احکام، 2 درصد غرفه پرسمان مهدویت و 36 درصد هم مربوط به نمایشگاه آرامش بهاری است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com