کد خبر ۲۴۷۷۸ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱
با گلزنی مقابل سپاهان اصفهان

کلانتری بر‌ترین گلزن صبای قم در لیگ بر‌تر شد

هافبک مهاجم تکنیکی و گلزن تیم فوتبال صبای قم ششمین گل خود با پیراهن صبای قم در چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال را برابر سپاهان اصفهان به ثمر رساند.

به گزارش قم نا ، تیم فوتبال صبای قم تا پایان هفته بیست و چهارم از فصل جاری مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در مقابل حریفان خود موفق به زدن 24 گل در 24 مسابقه شده است که میانگین یک گل زده در هر مسابقه را نشان می‌دهد.

از این تعداد گل 18 گل را مهاجمین صبای قم به ثمر رسانده‌اند، هافبک‌های صبا موفق به زدن 6 گل شده‌اند ولی با این حال صبای قم در حال حاضر تعداد گل‌های خورده بیشتری نسبت به تعداد گل‌های زده خود دارد و باید در هفته‌های باقی مانده از لیگ چهاردهم به فکر جبران این تفاضل گل باشد.

ایوب کلانتری در 24 بازی قبل صبا 6 گل برای تیمش به ثمر رسانده است، مارکو آوریلیو آیوبل مهاجم برزیلی صبا پنج گله محسوب می‌شود، احمد حسن‌زاده و جلال الدین علی محمدی هر کدام چهار گل زده‌اند و بازیکنانی نظر غلامحسین بادامکی با دو گل زده، آمبونو آنگونو آچیله با دو گل زده و همچنین جواد کاظمیان به همراه هادی شکوری دیگر گلزنان صبای قم در لیگ چهاردهم هستند.

صبای قم در بازی خانگی هفته بیست و چهارم لیگ بر‌تر با دو گل در ورزشگاه یادگار امام قم تیم مدعی سپاهان اصفهان را شکست داد در حالی که کلانتری در دقیقه 60 نخستین گل صبا را زد و در دقیقه 95 نیز پاس گل دوم صبا را به جلال‌الدین علی‌محمدی داد.

کلانتری پیش از این به تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست، نفت مسجد سلیمان در هفته سوم، تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم، استقلال تهران در هفته سیزدهم و نفت تهران در هفته چهاردهم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور گل زده بود و بدین ترتیب هم اکنون با 6 گل بهترین گلزن صبای قم است.

صبای قم در هفته‌های باقی مانده از چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور باید در قم به مصاف تیم‌های پیکان تهران، استقلال تهران و فولاد خوزستان برود و در خارج از خانه با تیم‌های سایپا البرز، گسترش فولاد تبریز و نفت تهران دیدار می‌کند. 

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com